336mik Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Sikker på at slangene inn på varmeapparat registeret sitter riktig da? Setter man de så vannet går feil vei,så funker ikke varmeapparatet.
|Ole| Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Takker for tips, håper det ordner seg imorra da Vist eg ikkje skulle få det til pga lite tolmodighet fordi eg vil kjøre litt så er eg uansett veldi takknemlig for gode tips
336mik Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Om jeg ikke husker feil,så skal den bak på blokka inn på nedere uttak på varmeapparat register.
|Ole| Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 den skal under slangen som går fra termostat til blokk
|Ole| Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Må legge til att eg fant eit triks sjølv og, har brukt det på m20 før, fylle opp radiator ved å ta av slangen på termostat huset Tar halve tida å lufte da
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Det var lufting jah, heldigvis...såg ut som om eg måtte til med originalt igjen men så kom Fliid med tipsa sine så funka det som det skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå