mr.turbo Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Hei folkens! har nå desverre solgt Min E34 nå. Hadde bestilt litt deler som jeg aldri fikk montert så jeg nå skal prøve å få solgt. Har følgende liggende: Sorte DE løykter (helt nye, bare åpnet eske for og se) Led baklys "leksus/klar" (Også helt nye og bare opnet eske for å se) selges samlet eller separat. Priser for dette nytt ligger på www.gsbildeler.no , har kvitering på alt. Pris jeg hadde tenkt meg for dette. De Lykter :3000,- Baklykter :1000,- Tar også imot bud. Itilleg har jeg en Pioneer Cd/dvd spiller til en rimelig penge. http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?f=27&t=38395 De lykter. Led baklys.
mr.turbo Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Pris for matte settet og DE lyktene? Hva byr du?
mr.turbo Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 bilder av lyktene ? Kan sende bilder til deg på mobil om det går greit ?
mr.turbo Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Mattesett solgt. Har oppdatert med bilder i første post.
HungerForE30 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 500 inkl. frakt for cd-dvd spilleren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå