Reef89 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 kjøpt nye angel eyes pærer, på produsentens side står at du trenger ikke å ta ut lykta, men var nedi og såg og kan aldri forstå at en ikke trenger å ta den ut? Og en ting til er det kun en pære på to ringer? noen som har en bilde guide?
patricko Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 ja en pære på begge ringene. jeg tok ut lykta når jeg byttet var like greit det, fort gjort å mye enklere å komme til. trenger ikke å gjøre det men tror faktisk det går fortere
Jay-O Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 På E90 er det ihvertfall lettere å ta av forhjula og innerskjermer for å komme til... Sikker det samme på e60 vil jeg tro. Og ja, en pære pr ring. (i motsetning til e90)
patricko Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 nei dette er ikke det samme på e60 ta ut lykta er det enkleste
GeirAndre Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 du får det til uten å ta av lykta, lettere å ripe opp fangeren når du tar ut lykta! du må ta ut nærlys pæra først for å komme til parklyspæra!
patricko Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 GeirAndre skrev: du får det til uten å ta av lykta, lettere å ripe opp fangeren når du tar ut lykta! du må ta ut nærlys pæra først for å komme til parklyspæra! da må du ha små barnehender..
GeirAndre Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 kanskje jeg er ett barn:P nei men jeg synes jeg husker jeg har skifta ett par sånne pærer på e60.. og at det er trangt men ikke umulig å skifte parklys pæra. på e90 tar man pærer fra locariskjermen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå