Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

En mil mellom hver av dem ja.. Det er jo helt sykt. Det værste er jo at når de har tjent inn veien så finner de sikkert ut at de får inn så mye penger at de lar bommene stå der.

Skrevet

Veien blir i hvertfall bra, men nå blir det dyrt å pendle med en bil som bruker over literen på mila... :x Kjøre sammen, noen?

Skrevet

Sykt at det skal være så dyrt å bygge vei i Norge, selv på rimelig greit underlag uten verken tuneller eller broer :? . Skulle vært satt ut på anbud slik det er i en del andre land.

Skrevet

Det er til å bli kvalm av :-& Hva i går egentlig veiavgiften vi betaler til!!?

Veistandarden er jo generelt elendig i hele landet.

Bil er jo avgiftsbelagt i alle bauer og kanter fra før uten at vi skal bli prakket på å betale for å kjøre noen meter i tillegg :x

For min del som skal bygge i Elverum og jobber i Oslo, så må jeg regne med å kanskje kjøre strekningen hver helg i et års tid dvs 656,-kr i bompenger i måneden,noe som gir 7872,-kr i pompenger i året + at jeg bruker ca.5400,-kr i året i bomringen i Oslo. Så det gir den nette sum av 13272,-kr i året i bompenger :evil::evil: Fy fa..

Skrevet

Er også ukependler på samme strekning, og det er helt jævlig at man må betale så mye..!

Men jeg kommer til og kreve jobben for de ekstra utgiftene jeg må ut med, så greit sånn sett :)

Skrevet

Latterlig! Får jo knapt kommet opp i fart før man må sakke ned for neste stasjon :roll:

Glad jeg bare her 1 bom i nærheten :D

Skrevet

Blir dyrt med slike dyre folk som meg skal sette opp viltgjerdene, vet dere..

Neida, men syns dette var vel drøyt. 180 kr for å kjøre gjennom hele! Ellers takk.

Skrevet
Latterlig! Får jo knapt kommet opp i fart før man må sakke ned for neste stasjon :roll:

Hehe, trenger jo ikke sakke ned ved autopass, og det er i hvertfall positivt...

Skrevet

Åjo, 60 grense pleier det å være forbi autopass.. ikke at jeg noen gang ligger i 60 gjennom autopass men.. :)

Skrevet

Jeg har selvfølgelig Autopass, men er ikke alle som er så smarte som meg! :wink:

Skrevet

Jeg var i forrige uke en tur til Göteborg. Det er en tur på ca 26 mil fra her jeg bor. Kjørte E6 hele veien frem til hotellet i sentrum av Göteborg. Store deler av strekningen var ny og fin asfalt. Ikke EN eneste bomstasjon! Ingen!

Man tror jo nesten ikke sine egne øyne når de sier at det skal ligge en bomstasjon etter hver mil!!?? HALLO!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...