Gå til innhold

Tråden om coupè`en !

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil!!! :)

Herlig med masse utstyr! 8)

nb. med Hartge sin chip beholder du også garantien mener jeg og huske!!

Hvordan er det med når en endrer softvare ? Ultimo er jo et firma som ikke bruker chiptuning, men datatuning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med når en endrer softvare ? Ultimo er jo et firma som ikke bruker chiptuning, men datatuning ?

For det første så trodde jeg ikke Hartge brukte chip, men heller omprogrammert styreenhet? Samme som Ultimo, altså at de går inn og gjør om original-programmet til motoren?

Jeg har også hørt at Hartge er eneste tuning-aktør som lar deg beholde garantien, eller at Hartge overtar denne?

Uansett om man beholder garanti eller ei, så må vel slikt godkjennes, og man må betale for de ekstra HK i form av avgifter etc? Hvis man vil ha sitt på det tørre da, vel og merke

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Gratulerer!

Er det noen som driver med solfilm til bil der du bor? Som er billige? Ser på bildet hvor du bor og er ofte her oppe ;)

Det er vel en 3-5 stykker som driver med toning av ruter der, og de er billige og flinke. Du kan sende en pm hvis du er interessert så kan jeg sende nummeret til han smo skal ta seg av bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så trodde jeg ikke Hartge brukte chip, men heller omprogrammert styreenhet? Samme som Ultimo, altså at de går inn og gjør om original-programmet til motoren?

Jeg har også hørt at Hartge er eneste tuning-aktør som lar deg beholde garantien, eller at Hartge overtar denne?

Uansett om man beholder garanti eller ei, så må vel slikt godkjennes, og man må betale for de ekstra HK i form av avgifter etc? Hvis man vil ha sitt på det tørre da, vel og merke

:wink:

Er usikker hva Hartage gjør selv, sjekket ut for tuning av min bil, men det ser ikke ut som de har min type bil og type. Nærmeste er 330d men etter som jeg har forstått så har 325 og 330 samme motor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste 330d har en annen motor enn 325d. Begge er 3.0, men 330d motoren er i alu. Var samme motor i de før, men ikke nå lenger.

Stemmer sikkert dette. Har du foresten noen linker til modelhistorikk / motor osv over nyere modeller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg skal sende bilen til lakkforsegling vil jeg også få fjernet modellmerket, hvordan sitter dette fast ? Er det bare å varme opp slik at klisteret løsner eller er det limt med sicaflex ?

Noen som har tips til fjerning av modellmerke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...