Sperre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Jaja, da har jeg blitt ett år eldre ! Nå er jeg nærmere 25 enn 20, merklig men kjennes akkurat ut som før Blir feiring med bar til bar runde i Kongsberg, i fjor var jeg full før jeg kom til den fjerde baren hehe, satser på at det blir på den tredje i kveld Ha en fin dag/kveld alle mann og damer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 grattis nærmer meg den linja der jeg også, men må først bli 22 hehe som er til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 side 4. wow- eksklusiv bil, eksklusive bilder. gratulerer med meget eksklusiv bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Nice bil og råflotte bilder Denne jeg har sett på HIBU i Kongberg?? Den bar til bar runden tok knekken på meg ihvertfall XD hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Nydlig bil En av mine drømme biler som jeg SKAL ha en gang! Bare bensin og manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Absolutt en nydelig bil du har! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Nice bil og råflotte bilder Denne jeg har sett på HIBU i Kongberg?? Den bar til bar runden tok knekken på meg ihvertfall XD hehe Hei hei ! Det har du nok, er student ved HIBU. Går første året på Systems egineering Maskin / Produktutvikling. Bar til bar runden kan ta knekken på en hver mann Er du student selv der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg satt jo rett ved siden av deg nesten i prog. forelesninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg satt jo rett ved siden av deg nesten i prog. forelesninga Haha gjorde du ? Til mitt forsvar så er jeg elendig på navn / ansikt og når jeg ikke bor i Kongsberg selv for øyeblikket er det vanskelig og sette ansikt til navn. Ta å si hei en dag da slik at jeg vet hvem jeg snakker med Pen bil du har foresten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ja Vi hadde Eirik i mellom oss ( han som nerda java med dvorak-tastaturet sitt..hehe) Så du kjørte avgårde, så skjønte ikke før da at det var deg Takk for det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ja Vi hadde Eirik i mellom oss ( han som nerda java med dvorak-tastaturet sitt..hehe) Så du kjørte avgårde, så skjønte ikke før da at det var deg Takk for det =) Aha hehe, pleier å gå fort ut av det krysset ved HIBU. Da er man fri Men som sagt ser deg forstatt ikke igjen i hodet her så gi et hint i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Nydelig bil du har der! Du kjenner ikke tilfeldigvis ei som heter Guro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Pass deg for dette da: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... torder=asc Går an å være uheldig med omprogrammering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Flott bil! Har du fått sotet rutene dine foran enda eller? Skal gjøre det på min også tenkte jeg,men jeg vet ikke om det er enkelt å få det til å bli helt likt som på bakrutene. Har et firma her i byen som driver med slik, men de kommer ikke nærme nok i utseende i forhold til det orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Flott bil! Har du fått sotet rutene dine foran enda eller? Takk for det Sotet vinduene i høst og det ble veldig bra. Valgte den lyeseste filmen (husker ikke i farten hvor mange prosent det var) og resultatet ble bra. På kvelden ser man ikke forskjell på rutene, men på dagen ser man litt forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå