djscream Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Vurderer å selge komplett ORGINAL M3 styling, frontfanger, bakfanger, skjørter, bolt on, bare å ta ut ditt gamle, å smekke rett inn dette her. Gitter, tåklys og det som er til er på.. alt ligger klart til å bli hentet eller sendt. dårlige bilder, tatt med ett mobil kamera. Bør ses. Hbo 10000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perarne Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 selger du frontfanger løs?pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 om det er noe andre som trenger bak fanger, eller skjørter så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 oppsann<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 da trenger jeg bare en kjøper på bakfanger, så kan alt selges seperat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perarne Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 pris på frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 kan gjerne ta bakfanger jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 om det er flere som kunne tenke seg frontfanger, eller bakfanger, skjørter, så er det sjangse føre jeg får noe endlig svar fra de som har meldt sine ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Selger du innstigslistene, regner med dette er en M3 sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 bilde som man ser av bilen har jeg ikke. har kun stylinga.. men tenker du på den sorte lista som holder teppe sammen osv? eller den som ligger på dørkanten i bunden bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahnerik Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 pris på bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 bakfangern skulle han ha 4000kr for + frakt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 bilde som man ser av bilen har jeg ikke. har kun stylinga.. men tenker du på den sorte lista som holder teppe sammen osv? eller den som ligger på dørkanten i bunden bare? De som ligger i karmen ja. Hvis disse er fra en M3 sedan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 bakfangern skulle han ha 4000kr for + frakt:P Oisann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Hvor mye for skjørt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå