Kalle66 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 hei, har en 520 91mod som stoppa i kveld. La bilen bredt gjennom en sving, og 10 meter etter at jeg hadde retta den opp, så døde motoren. akkurat som den skulle vert tom for bensin. ingen form for ulyder eller vibrasjoner. hadde akkurat nok fart til å trille ut på en utkjørsel. Starteren surrer og går, men får ikke starta bilen samma F***. Motoren har gått 260 000, har aldri vert noen problem med den. men i kveld døde den uten forvarsel. ja, det er bensin på den.... Hva kan problemet vere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jorgen- Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hvilken motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 sjekk bensinpumpe/ relæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 M50B20 motor. hvor finner jeg releet til bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nesten tom tank under sladd vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 er somregelen den oransje som sitter sammen med de 3 stk som kommer fra ledningsnettet under sikringboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 der er 2 grøn/lilla ledninger under det hvis du sladder med en 520 e34 må tanken være tom og våt vei, helst med såpe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Det går fint ann å sladde med en 520 på våt vei bare å gi den et lite kast med rattet og full gass i 2. gir så slepper den lett. Snakka med et verksted nå, og fikk vite at viss jeg kortslutta 37 0g 80 under releet, så ville pumpa gå viss det var releet som var dødt. ingen ting skjedde, pumpa er altså død... fikk btw start på den med startgass, så har utelukka andre feil. hvor finner jeg billige pumper? huggern eller nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Nesten tom tank under sladd vil jeg tro? har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Det går fint ann å sladde med en 520 på våt vei bare å gi den et lite kast med rattet og full gass i 2. gir så slepper den lett. Snakka med et verksted nå, og fikk vite at viss jeg kortslutta 37 0g 80 under releet, så ville pumpa gå viss det var releet som var dødt. ingen ting skjedde, pumpa er altså død... fikk btw start på den med startgass, så har utelukka andre feil. hvor finner jeg billige pumper? huggern eller nettet? hvor mye pleier en bensin pumpe ligge på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Det går fint ann å sladde med en 520 på våt vei bare å gi den et lite kast med rattet og full gass i 2. gir så slepper den lett. Snakka med et verksted nå, og fikk vite at viss jeg kortslutta 37 0g 80 under releet, så ville pumpa gå viss det var releet som var dødt. ingen ting skjedde, pumpa er altså død... fikk btw start på den med startgass, så har utelukka andre feil. hvor finner jeg billige pumper? huggern eller nettet? hvor mye pleier en bensin pumpe ligge på? jeg har en 89 mod e34 ståanes. husker ikke om pumpa er der eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nesten tom tank under sladd vil jeg tro? har det noe med saken å gjøre? Dem tåler ikke tørrkjøring særlig godt. Derfor jeg lurte på det. Holder du til i vestfold, så vet jeg at det står en e34 hos Torgeirs skraphandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Nytt problem... har fått montert ny bensinpumpe nå. pumpa surrer og går, men leverer ikke fra seg noe bensin... hva er nå problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Sjekket slangene videre framover? Sjekket om den faktisk sugeropp bensin fra tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 har skrudd av slangene oppe på tanken, og det kommer ikke noe bensin ut av noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå