Gå til innhold

Brungot's BMW M3

Share

Anbefalte innlegg

Eit stort glis rundt fjeset mitt her no,hyggeli å høyre at dere liker M3en min....Idag har jeg vert på BUD(Gs bildeler) og handlet nye pakninger til siderutene og rutene fremme på bilen,begynt å bli litt slitne! Pluss nye klosser rundt hele bilen:) :twisted:

Så handlet jeg meg ny ORGINAL cd spiller. Da får jeg det komplett innvendig,og samme lyset i display:)Deili :P

Og bilen skal holdes ORGINAL.....Selfølgeli. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eit stort glis rundt fjeset mitt her no,hyggeli å høyre at dere liker M3en min....Idag har jeg vert på BUD(Gs bildeler) og handlet nye pakninger til siderutene og rutene fremme på bilen,begynt å bli litt slitne! Pluss nye klosser rundt hele bilen:) :twisted:

Så handlet jeg meg ny ORGINAL cd spiller. Da får jeg det komplett innvendig,og samme lyset i display:)Deili :P

da passerte du huset mitt og :P min m3 står nesten ved hovedveien, atmed en yamaha blå e36 325 :) synd at jeg ikke såg bilen din da "/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good Brungot!

Den får god pleie ja! :D Og visst noen skulle være i tvil så må dette være den strøkneste E-36 jeg har opplevd, og kjørt. Vanvittig tight og deilig....

Ta oss en geiranger tur når jeg kommer hjem visst været tilsier det! Dreg me Asgeir sin e-46, Morten sin M5 og vegard sin 635csi, så er vi en fin liten gjeng ;) ja..asså brodern sin x5 da visst han holder følge.... 8)8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en meeegeet vakker bil du også SH-RACING :shock: Brilliant red er jo aldri feil på en E36,nydelig farge. Jeg har selv Mugello red, noe jeg er veldig fornøyd med:) Pris på opp igjen lakkinga di da SH??? Er gla jeg slipper det,M3en er nydelig i lakken 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta oss en geiranger tur når jeg kommer hjem visst været tilsier det! Dreg me Asgeir sin e-46, Morten sin M5 og vegard sin 635csi, så er vi en fin liten gjeng ;) ja..asså brodern sin x5 da visst han holder følge.... 8)8-[

Yeeeiiijjj, høres bra ut.. Får berre håpe 6`ern e ferdi da :evil:

Vi begynne å bli en fin gjeng me fine bila no i område :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da passerte du huset mitt og :P min m3 står nesten ved hovedveien, atmed en yamaha blå e36 325 :) synd at jeg ikke såg bilen din da "/

da var jeg fortsatt på arbeid:P fikk du se gs m3`n når du var der ute da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good Brungot!

Den får god pleie ja! :D Og visst noen skulle være i tvil så må dette være den strøkneste E-36 jeg har opplevd, og kjørt. Vanvittig tight og deilig....

Spørs om dere blir overraska når dissa flattbrøda dokka blir parkerte av X5en:)

skal kose meg godt med statoil koppen og cruise kontrollen på når dere kjøre autoslalom mellom humper og ujevne vei!!!!!!!!! så d so!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...