Brungot Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Eit stort glis rundt fjeset mitt her no,hyggeli å høyre at dere liker M3en min....Idag har jeg vert på BUD(Gs bildeler) og handlet nye pakninger til siderutene og rutene fremme på bilen,begynt å bli litt slitne! Pluss nye klosser rundt hele bilen:) Så handlet jeg meg ny ORGINAL cd spiller. Da får jeg det komplett innvendig,og samme lyset i display:)Deili Og bilen skal holdes ORGINAL.....Selfølgeli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Nydelig bil Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Eit stort glis rundt fjeset mitt her no,hyggeli å høyre at dere liker M3en min....Idag har jeg vert på BUD(Gs bildeler) og handlet nye pakninger til siderutene og rutene fremme på bilen,begynt å bli litt slitne! Pluss nye klosser rundt hele bilen:) Så handlet jeg meg ny ORGINAL cd spiller. Da får jeg det komplett innvendig,og samme lyset i display:)Deili Og bilen skal holdes ORGINAL.....Selfølgeli. da passerte du huset mitt og min m3 står nesten ved hovedveien, atmed en yamaha blå e36 325 synd at jeg ikke såg bilen din da "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Ååå? Hmm tror ikkje jeg la til merke det nei!! Ja det va synd,va der vell i 1030tiden på lørdag...Synd så kunna vi tatt en ///M-prat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Demontring av ruter og gamle lister Listene var morknet og slitne,vert på siden ny i 1993 sikkert! Nye liste ALL OVER,Deili. Blir sikkert et bedre klima inne i coupe også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Looking good Brungot! Den får god pleie ja! Og visst noen skulle være i tvil så må dette være den strøkneste E-36 jeg har opplevd, og kjørt. Vanvittig tight og deilig.... Ta oss en geiranger tur når jeg kommer hjem visst været tilsier det! Dreg me Asgeir sin e-46, Morten sin M5 og vegard sin 635csi, så er vi en fin liten gjeng ja..asså brodern sin x5 da visst han holder følge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Ohh yes,det hadde vert en fiiin plan mann Fine veia og deilige svinga Vi får holde oss i en fin fart slik at preben holder følge med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Dæven, dette var nydelig! Veldig lik min denne her, bare at jeg ikke har M3.. Sjekk linken! "Misunnelig" Hva heter fargen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Du har jo en meeegeet vakker bil du også SH-RACING Brilliant red er jo aldri feil på en E36,nydelig farge. Jeg har selv Mugello red, noe jeg er veldig fornøyd med:) Pris på opp igjen lakkinga di da SH??? Er gla jeg slipper det,M3en er nydelig i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Ta oss en geiranger tur når jeg kommer hjem visst været tilsier det! Dreg me Asgeir sin e-46, Morten sin M5 og vegard sin 635csi, så er vi en fin liten gjeng ja..asså brodern sin x5 da visst han holder følge.... Yeeeiiijjj, høres bra ut.. Får berre håpe 6`ern e ferdi da Vi begynne å bli en fin gjeng me fine bila no i område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 oohh yes..de he du vartfall rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Eit stort glis rundt fjeset mitt her no,hyggeli å høyre at dere liker M3en min....Idag har jeg vert på BUD(Gs bildeler) og handlet nye pakninger til siderutene og rutene fremme på bilen,begynt å bli litt slitne! Pluss nye klosser rundt hele bilen:) Så handlet jeg meg ny ORGINAL cd spiller. Da får jeg det komplett innvendig,og samme lyset i display:)Deili Og bilen skal holdes ORGINAL.....Selfølgeli. da passerte du huset mitt og min m3 står nesten ved hovedveien, atmed en yamaha blå e36 325 synd at jeg ikke såg bilen din da "/ da var jeg fortsatt på arbeid:P fikk du se gs m3`n når du var der ute da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Looking good Brungot!Den får god pleie ja! Og visst noen skulle være i tvil så må dette være den strøkneste E-36 jeg har opplevd, og kjørt. Vanvittig tight og deilig.... Ta oss en geiranger tur når jeg kommer hjem visst været tilsier det! Dreg me Asgeir sin e-46, Morten sin M5 og vegard sin 635csi, så er vi en fin liten gjeng ja..asså brodern sin x5 da visst han holder følge.... Spørs om dere blir overraska når dissa flattbrøda dokka blir parkerte av X5en:) skal kose meg godt med statoil koppen og cruise kontrollen på når dere kjøre autoslalom mellom humper og ujevne vei!!!!!!!!! så d so!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hahaha,, Ja du tar oss iallefall på humper og fjell veier det skal nå være sikkert å visst , men men skal ikke rope høgt her. Har oljekamin i garasja selv no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 hehehe:) VEIT at du vil ha et "flattbrød" som du kaller det så bere vær snill gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå