ZhilleN Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Jeg har også originalspiller Men den er litt annerledes tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Ja synst det er MYE penere med orginal spiller. Det M-merket der er ikke orginalt,men jeg synest det passet bra der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 gjør seg med orginal spiller ja. men hvordan er lyden i denne, med tanke på en ny spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Hehhehe,de skal jeg si deg...MYE bedre..hadde en grei og pen blaupunkt spiller..MEN fikk ikke fronthøytalerene til å spille sikkelig.Tok av splitteren til blaupunkten og kobla i den orginale da kom plutselig alle høytalerene på og spilte som bare søren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Kjøpt meg ny ORGINAL spiller nå om dagen. Fikk den montert idag..MYE penere og ryddigere interiør Har du dele nr på spilleren og hva kosta den ?? Skal bytte ut kasett spilleren i Z1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Må få vekk ditta M merket som du he klistra feil vei på!!! Er d noen som fortsatt er i tvil om at du har en m3 så kan dei stusse i d.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Hehe,OLJEKAMINREMØY som fyre?m merke va på spilleren når den blei kjøpt, å det rigga bra!synst EJ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 synes EJ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 synes EJ!!!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 JAJA...so lenge ej sjøl lika de so e det vell det som teller!! Sævik lakk opp igjen bilen din å få ut stoffseta dine so kansje du får 230tusen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 trodde ikke de skulle ha så bra lyd. men er jo BMW så kan jo ikke forvente noe anna en at det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Nydelig bil detta:D brukte go ti da je så denna på gatebil messa før og si det sånn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Takk for det,meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå