Rodeglæppen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hei har gjort dette på min e36. tok bare å klippte ledningen og loddet de sammen igjen. klippte de langt inne i den boksen de kom ut ifra og bare loddet de sammen. så forsvinner lampa
Pelton Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Evt. går det ann å kjøpe nye følere. Skifte disse og være kvitt problemet. Vil påstå at det er det enkleste. Koster ikke all verden heller.
Astri Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 tenkte på å ta ut pæra ja men hvordan tar jeg ut glasset som beskytter speedometeret osv.? Du trenger jo ikkje å ta ut glasset? Pæra skal jo sitte på baksida av speedometeret. Skru av rattet og de 2 skruene som holder speedometeret på plass, koble løs stikka og dra det ut.
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Trådstarter, Hvorfor kan du ikke bare bytte slitasjevarsleren som er defekt? ... Jeg er og sparsom med kroner, men går ikke på bekostning av sånt. Meget kjekk funksjon. Er du litt slurvete med og holde oppsyn med hvor slitt det blir, så en dag ender du med at det skriker. Sjansen for at du like gjerne kan bytte skivene som du kunne kjørt på med 2 sett kloser til, er da stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå