spaix Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 noen som kan forklare /fortelle meg hva facelift er:S?
SteffenM2 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 facelift er jo enkelt og greit en ansiktsløftning. Bmw har som regel gitt sine modeller en "facelift" da de har kommet på nye løsninger, nye designer o.l. Enkel og grei forklaring.
Galro Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Ansiktsløftning på norsk. Når det er snakk om biler, vil det si at produsenten har gjort enkle grep for at bilen skal se mer moderne/annerledes ut. Dette blir gjerne gjort midtveis i modelløpet. Tenk Michael Jackson som bil.
spaix Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Ansiktsløftning på norsk. Når det er snakk om biler, vil det si at produsenten har gjort enkle grep for at bilen skal se mer moderne/annerledes ut. Dette blir gjerne gjort midtveis i modelløpet. Tenk Michael Jackson som bil. HAHAHA den var faen meg genial!!! michael jackson som bil.. HAHAHA
Galro Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 noen som ha før og etter bilder? Vi kan ta utgangspunkt i den bilen jeg har (e3). På den ble fronten, luftuttakene bak og baklyktene endret, samt at det ble montert på kromlister rundt bilen. Her er den gamle bilen: ... Sammenlignet med den nye (altså "faceliften"):
spaix Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 ok facelift va ganske gromt:) men syns senkesett er fetere:) er facelift en egen ting, eller er det mere senking bak enn forran?
E30Frelst Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Spaix, ikke tull igjen vær så snill ? Understell bestemmer man jo selv.. Facelift er forandring på selve karroseriet.. Kan også inkludere nyere type motor og understell.. Det var det Forresten, kan gi deg MYE mer utfyllende svar om du adder meg på MSN! howie_350@msn.com Så slipper du og ta det på forumet, fordi folk her har en tendens til og mobbe!
Nytern Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 En facelift er i korte trekk små forandringer bilfabrikanter gjør på modellene sine når de har vært i markedet i noen år for å øke salg av en modell som begynner å bli litt gammeldags
D.C.V Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det er vel ingen som mobber.. Ingen som regner med at alle skal kunne det samme
E30Frelst Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det utsagnet der regner jeg med at du har tenkt nøye på.. Med tanke på tidligere innlegg ..
D.C.V Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hvis det er meg du sikter til så vil jeg gjerne ha en begrunnelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå