SweetBMW Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Selger en rieger csl look til e46 sedan/coupe ettersom jeg ikke har tenkt å bruke denne lenger.. kjøpte denne som et rep objekt etter et lite uhell med den, men har bestemt meg for en annen fanger... som dere ser så er det et lite hull til venstre over splitteren, etter et uhell med dyr.. så dette er sparklet igjen og pusset så fangeren er som ny.. trenger bare lakk i-... ny pris på denne er vel 4000 fra GS:. gi bud.. slik så den ut da jeg kjøpte den, nå er den sparkla opp.. skal ta et nytt bilde om det er ønskelig men den trenger bare grunn og lakk så ern smud igjen Send pm eller sms eller ring å¨411 85 280 om int, kan eventuelt få den lakkert mot tillegg i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 up up and awaaaayy PS; som sagt fangeren er sparklet opp og bildet er bare gammelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Opp litt til da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Opp litt til da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Opp litt til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 opppppppppppppppppppppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 opppppppppppppppppppppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 kan noen svare meg på hvorfor ingen vil ha en stilig fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 lallaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Egentlig en veldig tøff fanger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 opp litt til daa... weee ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 byr 700 eg da:) sia ingen andre byr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Kunne vel hjulpet på salget om du gjorde om teksten fra csl-fanger replica da dette ikke er en replica av csl fanger. csl har kun ett hull på venstre side (luftinntak til motor) og derfor ikke noe hull på høyre side. Vet ikke hva GS selger fangeren som (mulig de kaller det csl look/csl replica) men den ligner alt for lite på en csl fanger til at jeg ville kalt det det. Ellers ville nok flere bilder av fangeren (etter at den ble reparert) hjulpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå