Dram Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Tenkte jeg skulle lage en tråd om min første og nåværende bil BMW E34 525i M50b25 91'mod 313'000km Diamant Svart Utstyr: - Manuell - Shadowline (org) - El vindu x 4 - AE - Hvit blink hele veien rundt - Sports ratt - Org uten model betegnelse - Nakke støtter i baksete - 18" Sommer felger Har inntil videre bare et bilde, kommer flere etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Kan føye til at den er diskret senket forran (40mm) men at det nok burde senkes mer da den fortsatt er litt for høy forran. Nå skal det sies at dekkene har feil profil, den har 235/45 og 255/45 på 18" (husker ikke felg bredde) felg noe som gir litt ballong dekk utseende samt at det vel også gir feil rulleomkrets?. Motor og driverk ser ut til å være i bra stand sett i forhold til antall km, Tonje har hatt den en stund nå og kjørt mye med den uten annet enn gåen lmm som feil. Den bruker/lekker litt olje men ikke kjølevæske. Litt små-rust (som vanlig på gammel bil er) er det, men tenkte å ta det nå på sen sommeren/tidlig høst. Understellet er bra med mye nye deler fra tildligere eier. Interiøret er bra minus førersete (som på 90% av alle e34 med mange mil og stoff interiør) som har sett sine bedre dager. Frontruta har en sprekk, må vel ta den nå før vinteren Ellers ser bilen bra ut i lakk, litt steinsprang men ingen synlige skader/bulker. Noen riper er det jo. Kommer vel flere bilder i morgen når Jon (Jon///M) har redigert ferdig flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 se der ble det tråd ja,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 se der ble det tråd ja,hehe Jepp, endelig ble det tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 nice, bra bil hu har kjøpt seg da:) digger e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Her kommer noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 fin fin førstebil det der, med klar beskjed i bakruta hva slags felger skal du bytte til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 fin fin førstebil det der, med klar beskjed i bakruta hva slags felger skal du bytte til da? TakkTakk Er jo svigerfar sine felger dette, så regner med at han får bilen på veien igjenn snart så da skal vell han ha sine tilbake igjenn. Men hvilke felger jeg skal ha er uvisst enda, får se hvor langt pengene streker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Flott "clean" bil Har et sett originale tåkelys med ripete hakkete glass, og det ene har en sprekk. Disse gir jeg bort om du eller noen andre vil ha de. Har ikke sjekket om det er mulig å bytte glass. Kanskje billigere å kjøpe nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Flott bil. Har sansen for E34, men ikke for så markant tekst i bakruten og angeleyes. Hva skal man med angeleyes på en bil som allerede har markant runde lykter? : ) Ellers er det lite å plukke på når det gjelder kjøretøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Flott bil. Har sansen for E34, men ikke for så markant tekst i bakruten og angeleyes. Hva skal man med angeleyes på en bil som allerede har markant runde lykter? : ) Ellers er det lite å plukke på når det gjelder kjøretøyet. Slikt er smak og behag, ikke alle kan like d samme. Jeg personelig liker AE og jeg hadde ikke skaffet teksten hvis jeg ikke mente d Men ellers takk for fine komentarer om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Selvfølgelig smak og behag. : ) Du finner nok masse du ikke liker ved mine biler, så vi kan se på det på den måten. Blir skuls da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Pen bil, å ikke lever tilbake felgene til svigers, de var kule på den E34'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Der kom det en tråd fra damen i GT'en Pen bil, må jeg si. Jeg hadde samme felger, bare i 17", på cab'en før den gikk fløyten. Du får ta den med på neste Trondheimstreff så vi får tatt den i nærmere åsyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Pen bil, å ikke lever tilbake felgene til svigers, de var kule på den E34'en. Må si meg enig der, de passer bedre på denne enn 750iL'n de hører til på. btw trenger nok ikke fattern felgene tilbake riktig ennå, 750'n står med gåen autolat kasse og med vårt tempo skjer det ikke noe med den i morgen akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå