Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har fått motorfester av Skogsfisk, hentet en fint lakkert travers med e36 tannstang hos NeonMuffler i går, også dukka det jaggu opp en hentelapp i posten i dag. Da blir det betaling av mva og henting av "m5" oljefilterhus og kjøler i morra :) Bilder kommer...

Bare tia strekker til fremover nå, så blir det boller å brus for penga :D

Noen blir kanskje sjokkerte, men "Alpina-stuken" står for fall, vurderer sterkt m-tech II med Alpina-vingen i stedet , for den kombinasjonen har jeg ikke sett før. Teknisk sett, blir det fortsatt B6 specs ;)

Skrevet

Et spørsmål: Kan man bruke m3 3.2 nav og bærearmer med f.eks fjærbein fra e36 6-syl (325 etc.)? Passer fjærbeina med nava?

Jeg tenker fortsatt å bruke senkesettet jeg har, som er til e30 med e36 fjærbein som passer sammen.

Skrevet

Jeg kan se en visuel forskjell bortsett fra stabstagfestet, og det er øverst ved infestninga i tårnet.

e36 316i-318is

149595

e36 325i

149585

e30 325i

149568

• 1 month later...
Skrevet

Er huben til forstillinga lik på alle e36? Jeg har i fra m3 3.2 og ser at det er forskjell på m3 og 325 støtdempere. Også er det noen som kan bekrefte at e36 støtdempere fra 320i-325i kan erstattes med e30 51mm fjærbein? Stemmer skålene over ens, eller må jeg bruke fjærbein ifra e36 318is?

Jeg skal snart bestille støtdempere, så jeg kan skifte ut hele forstillinga i ei venning :)

Skrevet

Etter mye om og men og en del research, blir det mest sannsynlig e36 m3 B8-støtdempere fra Bilstein.

Sånn jeg ser det, er det de som passer best på e30 med fjærer til e30. Da blir det samtidig å gå over fra korte "kyllingbein" til lange :P

Jeg ser også for meg at dette er det alternativet biltilsynet vil like best??

Skrevet

Jeg kjøpte felger til bilen her om dagen, tror det blir bra, BBS RC 8 og 9x18 :)

Låner bilde av Kristian så lenge, til jeg har mottat hjula ;)

nf4k3kq89jo5mod0hitr.jpg

Skrevet

De hjulene der blir nok mitt i blinken på bilen din. 18 tommere ser sykt stort ut på e30 :D

Hvilken dekk dim er det på de?

Skrevet

I kveld har jeg så vidt fått begynt å pusle litt med bilen. Ja, utrolig nok! :)

Jeg var ikke fornøyd med taklistene, så jeg reiv de av og kasta de. Hvor får man tak i rette sånne mån tru?

Tok også ut bakvinduene da jeg trenger ny ramme på høyresia og andre vinduer. Om noen er interessert i kølsota bakvinduer er det bare å si ifra, går billig :)

Bilder kommer, skal ut å burne ut dekka før jeg skal setta bilen på bukker for ei stønn også ;)

Skrevet

ah, er det denne bilen de havner på! :) det blir bra! vi får finne ut en løsning på frakt snart... kommer er kar og skal hente en motor med meg på fredag trur jeg, han holder til ved oslo mener jeg. du kunna jo hørt med han om han vil ta de med seg.

Skrevet

Ja stemmer :) lånte bildet ditt jeg.

Har du navnet på han som skal hente motoren? Så kan jeg spørre om han tar de med seg for et par hundrelapper :)

Skrevet
Ja stemmer :) lånte bildet ditt jeg.

Har du navnet på han som skal hente motoren? Så kan jeg spørre om han tar de med seg for et par hundrelapper :)

pm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...