Laudrup Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 I går skulle jeg legge det 3. og siste strøket, men da gikk jeg tom for epoxy Har tetta igjen for regn og drit forran porta også, til slutt
aalgaard Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Ser bra ut dette Blir spennende å se hvordan den kler 18" felger. Blir gromt med s38 motor!
Laudrup Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 Ja, takk Håper det blir bra med felga og ikke minst motorn. Jeg kommer ikke til å kjøre inn bilen før til uka, da jeg er ferdig med epoxy-driiten
Laudrup Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Skrevet Januar 19, 2014 Hmm... Tro det eller ei, det skjer ting! Har i dag kobla vekk motornettet, radiator og begynt å fjerne sikringsboks og resten av nettet i motorrommet slik at det blir klart til rustsveising, grunning og lakkering. Musjævler..
Laudrup Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 I går fikk jeg demontert og tatt ut hele ledningsnettet til bilen. Da er det bare og bkf igjen, så kan rustsveisingen i motorrom begynne Taktrekk, takluke og bakvinduet er også tatt ut. Jeg ønsker kommentarer og innsyn i hva jeg kan gjøre med taklukesystemet eller fjerne hele systemet å tette igjen. Jeg sliter med å dele vaierene fra taklukefestene. I morra skal jeg rydde litt i garasjen og kaste deler og ting som enten er ødelagt eller jeg ikke trenger, så får jeg se hvor mye tid det blir til å ta ut motoren
Laudrup Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Skrevet Januar 26, 2014 I dag er motor, girkassa og eksosanlegg ute pluss bremsekretsen på foraksel er demontert. Neste steg vil bli å demontere bkf og deler av bremsekretsen for bakaksel, mye må skiftes ut pga. rust. Når alt er er fjernet skal m5-motoren slippes nedi og torpedovegg og oljekjøler tilpasses i motorrommet. Radiatoren har jeg ikke enda, men skulle absolutt tilpasset denne og. Noe jeg har glemt å tenke på da mån tru? Detta skal vekk, makan til filleri! Spare på bremsevesken Det er litt rust på enden ut mot hjulet, så tror jeg skal bytte alle rørene.
Laudrup Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 Jeg har fått gjort litt i kveld også, tatt ut bkf og tømt resten av bremsesystemet og clutchsystemet for veske. Neste jeg tenkte å gjøre nå, er å tilpasse s38'n. Regner med å måtte banke litt torpedo
jonas1/// Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Trenger ikke tilpasse noe særlig på torpedo, er hvertfall ikke gjort det med min:)
Laudrup Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 Hvilke motorfester har du, 300mm.de? Bilen denne motoren satt i, måtte torpedoen flyttes litt. Men så skal det sies at det er det bakerste hullet som er brukt på høyre sia og på venstre er det sveiset og boret et hull midt i mellom. Jeg kan ta bilder av det i morra
jonas1/// Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Står Helge Vik sveiset inn på mine så reiner med det er han som har laget di
Laudrup Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 Åja, da har vi forskjellige fester Men det skal bli spennende å se når jeg slipper motoren nedi, om eller hvor mye jeg må justere.
Laudrup Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 Jeg er på seminar denne uka, i går, idag og i morra. Da blir det litt lengre dager, så fikk ikke gjort noe i går, men i dag rakk jeg å gjøre litt La bildene tale for seg selv Motoren er nå så langt bak det går med disse motorfestene, går kanskje akkurat med en tynn radiator. Jeg må nok flytte litt på torpedoen på høyre sia pluss flytte festet til bremserøret.
KKME30 Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Kjører du med org termostathus? Da tror jeg ikke det er plass til radiator der:-p går nåkk hvist du har huser ifrå e28:-)
Laudrup Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Skrevet Januar 30, 2014 Det kan nok bli trangt, men kommer nok til å kjøre med elektrisk vannpumpe tror jeg. Det er nok det letteste. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå