Deep Dish Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Edit: Da dette innlegget egentlig var ett svar til Spaix som nå har blitt slettet, gir svaret mitt egentlig ingen menig som 1. post i denne tråden.. I denne tråden kan dere gi skryt og ros til andre bimmers medlemer dere mener fortjener en klapp på skulderen.. Opprinnelig post: Fliid er en dyktig mann, ikke noe tvil om det.. Men du må jo være en av de har inne med mest tullete innlegg på kortest mulig tid..! Du får ikke noe mere kred pga mange innlegg, noe du tror og prøver å oppnå.. Tvert imot, det er innholdet og ikke antall som er viktigst.!
BreitBau Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Folk som kan mye blir alltid lagt merke til uansett Har flere jeg vil nevne her i såfall.. Fredrik for at du er så sinnsykt moden og skriver interessant, du bidrar til å gjøre fellesskapet rikere. Ære være.. Galro for å hele tiden være saklig. Kan alltid komme med Fakta. En god Fredrik nr. 2. Gunnar, evig takknemlig for det du har gjort og gjør for dette forumet.. ///Mysild, vetu03 og anders87, e30frelst Torek, Luftwaffel, Hagenisse og Tommy for at dere er noen knallkarer "in person".. Der Barockenengel, som vi savner, hvor er han hen? MonicaM3 og Astri som er jenter i ett mannedominert forum.. Setter alltid pris på innleggene deres, og at dere stiller opp på treff.. Skal legge inn mer tid på å bli kjent ved en senere anledning.. E.h.d., andysix og Photowerkz for stadig knalle bilder og som flinke lærere og kritikere... Samt Happyhenke, Ad|os og han med den "sexy fotoshooten"
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Fliid er en dyktig mann, ikke noe tvil om det.. Men du må jo være en av de har inne med mest tullete innlegg på kortest mulig tid..! Du får ikke noe mere kred pga mange innlegg, noe du tror og prøver å oppnå.. Tvert imot, det er innholdet og ikke antall som er viktigst.! hvis du bare har dritt å si er det jo bare å prøve å holde kjeften sin litt:)? + jeg skriver det jeg vill:) driter i hav andre mener:)
Sandersen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Fliid er en dyktig mann, ikke noe tvil om det.. Men du må jo være en av de har inne med mest tullete innlegg på kortest mulig tid..! Du får ikke noe mere kred pga mange innlegg, noe du tror og prøver å oppnå.. Tvert imot, det er innholdet og ikke antall som er viktigst.! +1
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Det var utrolig hyggelig og høre Kevin! Knall kar du!
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Der Barockenengel har et lite avbrudd pga andre ting som tar tid, men skal hilse han fra dere og si han er savnet Ellers er jeg enig med Breitbau Men du glemte Space, også en kjempekar
Erebus Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Må skrive under på det de over sa mht. Fredrik. Utrolig koselig kar, kan mye og debatterer rolig og avbalansert. Holder seg ganske godt for alderen gjør han og, om jeg skal dømme etter bildene fra Brokeback Mountain turen han og Space hadde? Hadde jeg vært kvinnfolk hadde det ikke vært noe å lure på engang Det eneste negative jeg kan komme på når det gjelder fredrik, må være at han kommer fra Århus
Springsteen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Må skrive under på det de over sa mht. Fredrik.Utrolig koselig kar, kan mye og debatterer rolig og avbalansert. Holder seg ganske godt for alderen gjør han og, om jeg skal dømme etter bildene fra Brokeback Mountain turen han og Space hadde? Hadde jeg vært kvinnfolk hadde det ikke vært noe å lure på engang Det eneste negative jeg kan komme på når det gjelder fredrik, må være at han kommer fra Århus Da har du ikke noe negativt da. Han kommer da ikke fra Århus, som forøvrig er en svært fin by
Astri Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Folk som kan mye blir alltid lagt merke til uansett Der Barockenengel, som vi savner, hvor er han hen? MonicaM3 og Astri som er jenter i ett mannedominert forum.. Setter alltid pris på innleggene deres, og at dere stiller opp på treff.. Skal legge inn mer tid på å bli kjent ved en senere anledning.. Tusen takk BreitBau. Snill du. Er mange her inne som fortjener ros. Synes det blir litt urettferdig å nevne enkeltnavn, da alle eg har snakka med egentlig er like hyggelige og hjelpsomme. Dere vet hvem dere er. Tusen takk folkens!.
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Words, Astri : )) Koselig med en slik tråd i møkkaværet, gjør faktisk noe med humøret
MonicaM3 Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Folk som kan mye blir alltid lagt merke til uansett Har flere jeg vil nevne her i såfall.. Fredrik for at du er så sinnsykt moden og skriver interessant, du bidrar til å gjøre fellesskapet rikere. Ære være.. Galro for å hele tiden være saklig. Kan alltid komme med Fakta. En god Fredrik nr. 2. Gunnar, evig takknemlig for det du har gjort og gjør for dette forumet.. ///Mysild, vetu03 og anders87, e30frelst Torek, Luftwaffel, Hagenisse og Tommy for at dere er noen knallkarer "in person".. Der Barockenengel, som vi savner, hvor er han hen? MonicaM3 og Astri som er jenter i ett mannedominert forum.. Setter alltid pris på innleggene deres, og at dere stiller opp på treff.. Skal legge inn mer tid på å bli kjent ved en senere anledning.. E.h.d., andysix og Photowerkz for stadig knalle bilder og som flinke lærere og kritikere... Samt Happyhenke, Ad|os og han med den "sexy fotoshooten" Takk BreitBau! Har såvidt hilst på deg men må si det kommer mye kloke ord fra deg her på forumet! Tar av meg hatten for deg Må også si at jeg har hatt mange gode latterkuler av Hagenisse!
Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Uff... her var det mye skryt... om alt er like fortjent vedr. undertegnede er jeg usikker på. Jeg er imidlertid helt enig i skryten når det gjelder de fleste andre som er nevnt... og kanskje spesielt når det gjelder kvinnene her inne. At de holder ut og tilsynelatende trives i et forum med nesten bare menn er imponerende... vi trenger absolutt flere som dere for å balansere diskusjonene... Jeg endret overskriften for denne diskusjonen så den ble litt mer i tråd med innholdet... PS... jeg er, hvis noen er i tvil om det, fra Norge og jeg kommer fra Vinderen i Oslo.
ehrnst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 jeg synes forresten vi skal implementere RepPoints. ala andre fora har. "klikk for å gi tilbakemelding på dette innlegget" positivt/negativt så får man slike grønne/rød lys under avatar el. e30tech.com har slikt
Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 jeg synes forresten vi skal implementere RepPoints. ala andre fora har. "klikk for å gi tilbakemelding på dette innlegget" positivt/negativt så får man slike grønne/rød lys under avatar el.e30tech.com har slikt Dette er jeg helt enig i og det er absolutt noe jeg ønsker meg for forumet. Vekk med ant. innlegg og rangeringer... og inn med reputation points.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå