BreitBau Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hihih.. morsomt at trådstarter ødelegger hver eneste tråd han selv lager Hehe.. Relativt mange brukere på forumet også.. Kjipt å fått 3000 minuspoeng for EN tråd.. hehehe..
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 ødelegger ikke min egen tråd ffs!!! moderatoren har endra på den!!!!!!!!!!! faen as
-Anders- Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 For faen slapp av a! Han endret den til en bedre tittel iom tråden omhandlet ikke kun èn person lenger. Faen blir irritert på sånne idioter som deg!
ehrnst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 det er ikke moderator som har skrevet "slett" i emnet og endre første post
BreitBau Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Ja, men hvorfor tar du så på vei for det? Jeg skjønner det ikke.. hadde du bare retta på ditt innlegg så det hadde stemt overens med Fredrik sin nye tittel, hadde det vært 0 stress.. I stedet for å vanære nicket ditt og gjør deg til latter for en "slikk og ingenting".. Fredrik er den mest respektere moderatoren her inne, generelt sett, å endre overskriften til noe som er bedre i henhold til forumreglene er vel knapt nok noe å kalle han en drittunge for?
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Ingen som har gjort narr av noen ? Slapp av a bolla
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 For faen slapp av a! Han endret den til en bedre tittel iom tråden omhandlet ikke kun èn person lenger. Faen blir irritert på sånne idioter som deg! hold kjeften din du som er en jævla idiot!
Driv3r Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 ler, trur nok admin berre bør banne ip din , eller so har du ein veldig dårlig dag, og burde roe ned herregud haha...
Springsteen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Bare å la lemenet gjøre seg ferdig og sprekke. Skal vi lage oss en egen skrytetråd i stedet? Er vel heller ikkje umulig at det finnes en fra før
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 ler, trur nok admin berre bør banne ip din , eller so har du ein veldig dårlig dag, og burde roe ned herregud haha... er bare det at jeg ikke har tatt medsinene mine i dag, har veldig sterk adhd så beklager veldig for frekke svar fått roa meg litt å tatt medesinene mine nå så beklager alle de jeg svarte frekt,
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Spaix, hvorfor gjør du deg selv til latter? prøver for faen ikke , men har akkurat kommet hjem fra sykehuset og mormora mi har desverre gått bort:( så har det ikke så veldig bra nå:(derfor er jeg sur, håper folk kan forstå det litt
-Anders- Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Er ikke så lett å forstå ting man ikke vet, over nett. Er vel for pokker ingen mindreader her jeg sitter. Synd med mormora di, men man trenger ikke være en idiot over tastaturet for den del!.....
BreitBau Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Er helt i orden det;) Unnskyldning godtas og forstås.. Kondolerer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå