BMWBenny Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Fant nå ut at det er bkf. som lekker hos meg, så trenger en ny. Men til M3 er de svin dyre. Så jeg lurte på hva er forskjellen på M3 og f.eks 325i? Er det bolt on? forskjellig bremsekraft? Noen som har peil på detta?
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Nei, det gjør de ikke. Husker jeg ikke feil, så kan du montere f.eks en 325i bremsekraft forsterker, men pedal følelsen blir helt snedig og du vet aldri "hvor du har den" . Mener jeg har lest det på ett Amerikans forum, da USA modeller har samme BKF som Europeiske. Men kun M3 som ble levert med den BKF'n og hovedsylinder. 320is faller ikke under denne kategorien, desverre. Den har "standard stor" . ATE har laget alle, utenom 325ix facelift BKF'n.
BMWBenny Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 ufff. kjipt a. prata med bmw i stad, snakka om at den måtte bestilles fra tyskland. Hadde visst ikke noe i skandinavia. kosta rundt 5k visst, får ringe GS og schmiedmann og høre med også. Er vel ikke så mange andre steder å leite? Men er de fysisk forskjellige? eller bare pedal følelsen? Kunne jo vært verdt et forsøk. Er jo ikke store skru jobben...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Høyst sannsynlig bestillingsvare fra Tyskland. Ingen som sitter med slikt inne. Ikke standard heller. Du kan jo like gjerne skaffe en fra huggeren? Står nok en på en eller annen hugger rundt om i Norge eller Sverige. Tror de skal være like å se på. (Vet ikke, da det blir tatt fra hukommelsen. Og lenge siden jeg leste om dette)
BMWBenny Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Den er fra en 89 da, min er 87, men er ingen forskjell vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå