macpål Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Noen som har kjennskap til denne bilen?? Bra / dårlig? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18282059 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Ser bra ut denna.ingen senk eller store felger, og eldre eiere er jo som regel greit med tanke på tilstanden og at det er ført gjenvlig service. Få en tilstrandsrapport, så ser du bedre. Men jeg ville sagt Go ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 kom ikke m-tech utseende sammen med facelift i 2001? trodde ikke man fikk det før 2001, trodde det bare var inni og understell før 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Takk å bukk. Synes ikke prisen er altfor gal heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 kom ikke m-tech utseende sammen med facelift i 2001? trodde ikke man fikk det før 2001, trodde det bare var inni og understell før 2001. Neimen ikke sikker jeg.. Men det bør da være noen som vet det inne her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Er ikke dette bilen til faren til en her på forumet da..(?) mener å ha sett den før i den sammenheng. Bilen ser uansett meget bra ut..! Kanskje litt dyr for en pre-facelift, men på den andre siden trenger du ikke koste på denne en døyt annet enn eventuelt felger å andre lister for å få den tipp topp. At den har facelift lykter framme og org m-sport pakke er jo å meget positivt interiøret var jo og meget pent, utenom nevnte lister, men smaken er jo som kjent som baken.. og da mener jeg ikke full av dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Er ikke dette bilen til faren til en her på forumet da..(?) mener å ha sett den før i den sammenheng.Bilen ser uansett meget bra ut..! Kanskje litt dyr for en pre-facelift, men på den andre siden trenger du ikke koste på denne en døyt annet enn eventuelt felger å andre lister for å få den tipp topp. At den har facelift lykter framme og org m-sport pakke er jo å meget positivt interiøret var jo og meget pent, utenom nevnte lister, men smaken er jo som kjent som baken.. og da mener jeg ikke full av dritt Listene inni kan man jo skifte... Har bedt om flere bilder av den.. han som har den heter Farstad å er en voksen herremann.. åssen er motorene på disse prefaceliftene? Dette er jo den gamle med 150 hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 solid motor selv om det er den "gamle". mener å ha sett m-tech utvending/innvending fra 1997 og oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Er ikke dette bilen til faren til en her på forumet da..(?) mener å ha sett den før i den sammenheng.Bilen ser uansett meget bra ut..! Kanskje litt dyr for en pre-facelift, men på den andre siden trenger du ikke koste på denne en døyt annet enn eventuelt felger å andre lister for å få den tipp topp. At den har facelift lykter framme og org m-sport pakke er jo å meget positivt interiøret var jo og meget pent, utenom nevnte lister, men smaken er jo som kjent som baken.. og da mener jeg ikke full av dritt Listene inni kan man jo skifte... Har bedt om flere bilder av den.. han som har den heter Farstad å er en voksen herremann.. åssen er motorene på disse prefaceliftene? Dette er jo den gamle med 150 hk... Ja man kan heldigvis det har busker i min e39 og, tenker å prøve å lakke dem i første omgang. Nye lister er dyrt!! ang 150hk i e39 så har jeg ingen erfaring, men ser for meg at det er ikke mer enn det må være. men det er jo alt etter som selvfølgelig. Går jo utrolig mange biler med denne motoren så vil tro den funker relativt greit til vanlig kjøring hvertfall!!! Resten av bilen er hvertfall meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hadde en 99 523 med 170 hk. dro jo ikke skinnet av pølsa for og si det slik. så regner med at en 2,0l ikke heller gjør det da. at mange går som 2,0l har vel heller en avgiftsbegrunnelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Er det noe spesielt man må være obs på når det gjelder e39? har kun hatt e46 da vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hadde en 99 523 med 170 hk. dro jo ikke skinnet av pølsa for og si det slik. så regner med at en 2,0l ikke heller gjør det da. at mange går som 2,0l har vel heller en avgiftsbegrunnelse? Kjører elv e39 med 2,2 på 170hk, og den drar heller ikke skinnet av pølsa på noen som helst måte så vil tro 150hk kanskje vil virke litt sløvt... men dette får nesten noen som kjører e39 med denne motoren uttale seg om. At det går mange med minste motoren har nok absolutt noe med avgiftene å gjøre ja. Men det gjelder nok også for både 523 og 528, Hadde det ikke vært for avgiftene hadde vi nok kjørt 4,4 alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Personlig ville jag ikke hatt under 523/520 2,2 men kan godt være nok motor for DEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Personlig ville jag ikke hatt under 523/520 2,2 men kan godt være nok motor for DEG hehe.. vil jo ha litt pulver da mann... Men man må jo forhøre seg.. Kan jo ikke tenke meg at denne flår verken pølser eller eller skremmer livet av noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=121448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå