Gå til innhold

Noen som vet noe om denne??

macpål
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noe spesielt man må være obs på når det gjelder e39? har kun hatt e46 da vettu.. :)

Ser jo NY ut. meget pen bil.... angående motor str. ikke la deg skremme. en 2,0l er helt sikkert grei nok.hadde automat så det kan ikke helt sammenlignes. Ting du må se etter er rust i dører (bund) og koffert lokk. kuler og stag i for\bakstilling,

det eg slet med var girkasse(steptronick automat) og litt elektronikk.

ellers en sinnsykt behaglig og god bil på veien. Hadde også org m understell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ :wink:

Personlig ville jag ikke hatt under 523/520 2,2 men kan godt være nok motor for DEG :wink:

hehe.. vil jo ha litt pulver da mann... ;) Men man må jo forhøre seg.. Kan jo ikke tenke meg at denne flår verken pølser eller eller skremmer livet av noen...:)

Er det "pulver" du vil ha, så kjøper du IKKE en 520 for å si det sånn.

Funker helt greit til hverdags og går sånn passe greit til normal kjøring ja, men hengerfeste på en slik bil er liksom ment for sykkelstativ.

Takler du ikke at stort sett alt av registrerte kjøretøy drar fra deg i lyskrysset, så er en 520 et selvmords grunnlag i seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spesielt man må være obs på når det gjelder e39? har kun hatt e46 da vettu.. :)

Ser jo NY ut. meget pen bil.... angående motor str. ikke la deg skremme. en 2,0l er helt sikkert grei nok.hadde automat så det kan ikke helt sammenlignes. Ting du må se etter er rust i dører (bund) og koffert lokk. kuler og stag i for\bakstilling,

det eg slet med var girkasse(steptronick automat) og litt elektronikk.

ellers en sinnsykt behaglig og god bil på veien. Hadde også org m understell..

Takk! Er ute etter en behagelig bil som går greit...altså-- greit..:) Kjører mye langt da vettu.. Det er godt å vite at her får man bra tips!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ :wink:

Personlig ville jag ikke hatt under 523/520 2,2 men kan godt være nok motor for DEG :wink:

hehe.. vil jo ha litt pulver da mann... ;) Men man må jo forhøre seg.. Kan jo ikke tenke meg at denne flår verken pølser eller eller skremmer livet av noen...:)

Er det "pulver" du vil ha, så kjøper du IKKE en 520 for å si det sånn.

Funker helt greit til hverdags og går sånn passe greit til normal kjøring ja, men hengerfeste på en slik bil er liksom ment for sykkelstativ.

Takler du ikke at stort sett alt av registrerte kjøretøy drar fra deg i lyskrysset, så er en 520 et selvmords grunnlag i seg selv..

he he.. er over de lyskryss racene... ;) Bøter begynner å bli dyrt i dag gitt...;) Har verken sykkel eller henger så jeg burde vel klare meg da eller? :) Har planer om å kjøpe en litt råere sommer bil etterhvert så jeg tror dette kan være folkelig nok i mellomtiden.. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18243219

når man får en sånn bil til samme pris så var den litt stiv ja. greit denne har en høyere kmstand. men 530d m-tech og manuell er ikke hverdagskost heller :) ville heller gått for diesel. mer økonomisk,lettere å "trimme" å billigere hvis du vil ha litt ekstra+ at dieselen er billigere og bruker gj.snitt mindre drivstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...