lloydsb Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 skal ikke bare samle en hel gjeng fra stavanger å sende avgårde ned over ? vist faen skal dere det !!!!
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 tidenes grillparty stemmer for 9/8 klar for shoot i garasjen også, så rydd plass!
Ad|oS Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Hehe, tror dette egentlig bare er en unnledningsmanøver for å få herjet mest mulig, og da gjøre det vanskelig for onkel politi å finne ut hvem det er hehe
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 hahah uansett... jeg stilelr med kamera, så sladdebilder kan vi også få ordnet hehe
Narum Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 er egentlig ikke saa veldig lurt aa herje der nede pga det er Grus plass aa alle bilene blir staaende rudnt den plassen, stein sprut anyone ?
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 tenkte jo ikke der vi står, går vel an å kjøre 5 min unna hehe men ja, skal dere snart lage vote eller?
SofaKingFresh Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 er egentlig ikke saa veldig lurt aa herje der nede pga det er Grus plass aa alle bilene blir staaende rudnt den plassen, stein sprut anyone ? PANSER-BH
Narum Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 kim mekk en vote ! jeg orker faen ikke TIDENES hangover !!!
DANI Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 skal ikke bare samle en hel gjeng fra stavanger å sende avgårde ned over ? Den stemme eg og for giljen
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 23 passer også for min del hehe... men stemte 9ende... må ha noe å gjøre... når blir avgjørelsen tatt? torsdag?
Rabies Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Tror 23. er gudd for min del også Stemte 16. da...
Lars89 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Ser at det heeeeelst ikke blir neste helg da jeg må bestille litt deler først + at det kanskje er litt kort frist for noen? Stemte 23. jeg
Narum Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 passer egentlig alle dagene for meg, men hadde jo vert fett aa faa se litt flere folk en bare dem fra mandal Stavanger gjengen maa hive seg nedover ;P
Søreng Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Har jeg med bilen ned til Kr. sand denne uka og datoen blir 9'ende, kan det hende jeg er innom en kjapp tur før jeg skal hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå