Dirty Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 fint med kremen hehehe NÅ til Søndag BASTA sånn ferdig me den diskusjonen
Ad|oS Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Høres bra ut det Satser bare på at jeg får meg fri slik som jeg egentlig skulle...
Søreng Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Så da ble det nå på søndag altså? Når på dagen tenker dere å slenge i gang dette... Tenker at jeg er rimelig sliten etter oggefestivalen vi skal på i helga Så altså bør det være litt utpå dagen Men heller ikke for sent, så de som skal langt kan komme seg hjem i kristelig tid Bare et forslag om jeg skal ha mulighet å komme innom vertfall
Narum Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 naa er ikke jeg helt sikker men regner med at vi vil starte rundt 14.30 aa bare holde paa utover kvelden
Ad|oS Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Kommer nok tidligst klokka 4. Kommer litt an på om jeg får vaska å shina bilen på lørdag så jeg slipper gjøre det mellom jobb og treffet hehe
Ad|oS Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Skal ikke se bort fra det Sondre. Må bare se det litt an i morgen
Lars89 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Jaja. Får kose dere da så sees mi kanskje på Gatebil?
///Mysild Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 hvor mange blir vi da? skal ut å bytte toppdekselpakning nå jeg...
Spiff Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 kom hjem i fra danmakr i natt, så blir nok bare chilling hjemme i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå