Superbeetle Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hehehe....Når du snurrer på den så bør vel begge drivakslingene gå samme vei, med mindre du er vant til at hjulene dine går hver sin vei når du kjører.. Ser ikke ut som noen sperrediff i mine øyne..
Larsinnj Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Prøv å snurr på et av de andre hjulene. Går de i motsatt retning av hverandre har du ikke brems.
AlXz Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hehehe....Når du snurrer på den så bør vel begge drivakslingene gå samme vei, med mindre du er vant til at hjulene dine går hver sin vei når du kjører..Ser ikke ut som noen sperrediff i mine øyne.. Åpen diff / diff uten brems, der snurrer hjulene hver sin vei om du jekker opp bilen bak og snurrer på ett hjul. Men om hjulene går samme vei, ved å snurre på det ene, så er det brems/sperre mener jeg.. Kan jo prøve å holde igjen det andre. Skal gå fint det, om det ikke er brems/sperre. Er det brems/sperre klarer du ikke det så lett Her er forresten et bilde av en "liten" diff med brems. Men den plata med tall/nr på har jeg aldri hatt
kbteknik Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Når jeg snurrer på denne Går begge de andre samme veien.. Betyr det at det er brems? dette er ihvertfall ikke en diff med sperre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå