Kristov Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Hvor stor avstand har du mellom innsiden av stolpene?
janerik171187 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Hvor stor avstand har du mellom innsiden av stolpene? Fra bånnplate til bånnplate er det ca 215cm
janerik171187 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 blir nok en liten update her i nærmeste framtid, skal høgge en bil i helga men elnettet skal over i turbo bilen (er facelift den jeg skal høgge) så tenkte å gjøre det samtidig mest for å huske hvor alt skal + da blir det elektrisk takluke, vinduer, sentrallås etc og
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 fått gjort noe idag, ikke noe på bilen, men har ryddet litt i verkstedet/garasjen ca midtveis: begynner å bli bedre nå: planen imorra er å få demontert delebilen og se på det å få over el-nett, skulle ha ryddet litt i verktøyet og da, så får se hvilken rekkefølge det blir gjort, må nok ha noe hjelp til å få bilen inn i garasjen
janerik171187 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 fikk gjort noe idag ikke helt det jeg skulle, men har da fått demontert den hvite cab'n siden den skal høgges og fikk bytta gassdemperen til bakluka på den sorte cab'n noen bilder litt synd å høgge den egentlig sorte cab'n med luke som holder seg oppe selv (skulle hatt meg noen klips til å holde oppe trekket inni bagasjen menne: planen imorra er å se om jeg får tatt av understellet så er bilen klar for høggern igrunn. da er det å demontere den facelift delebilen jeg skal ta el-nettet fra, men skulle ha ordnet meg en vinsj til å få bilen inn i garasjen med eller partrekæll til å dytte har og en e34 som skulle vært demontert, planen er å høgge alle 3 bilene innen 2uker for å få ryddet litt i hagen
janerik171187 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 skjedd noe idag, fikk rydda litt i delene fra hvite cab'n og stashet det på loftet fikk og hentet verktøyskapet og sveiseapparatet fra bua mi og stappet det inn i garasjen, så nå skal det tørke til imorra, så er planen å rydde litt i verktøyet liten utfordring å flytte det på det underlaget mellom garasjen og bua men fikk det da inn. ikke så veldig interresange bilder men slenger de inn lell før rydding: fått inn skapet og sveise apparatet ikke så lett på dette underlaget menne fikk det da til skal vell gå an å få noe ordne inni dette skapet, skal ordne opp i det imorra tenkte jeg. drøyer nok det å demontere mer bil til nærmere helga, enklere når det er lyst ute skal og slutte i jobben min på fredag så er noe å ordne på den fronten og, men blir ny jobb neste uke da
janerik171187 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 fått rydda litt inn i verktøyskapet idag, skal fortsette imorra, begynner å bli bra da så slipper jeg å lete meg ihjel etter verktøy
janerik171187 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 driver å demonterer bilen jeg tenkte å ta elnett av nå, men det var veldig klipp/lim greier så slår fra meg den tanken, men skal få slengt inn elektriske ruter og takluke etc i bilen lell, får se om jeg kommer over en annen facelift delebil, har en ix jeg ikke har helt bestemt meg for om skal demonteres eller fikses. nå daua muttertrekkeren min, trenger nye børster, får se om biltema selger det evnt kjøpe ny (tror det fulgte med noen ekstra men vet ikke hvor de er nå)
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 hvordan demontere motor/gir/bakaksel traktorstyle først løsner man alle delene og parkerer traktoren over: så fester du noen stropper i traktoren da er det bare å løfte den opp: skal bli deilig å bli kvitt de 3 vraka som har vært i hagen en stund nå de blir hentet fredag, er litt snill med de som henter da, bruker traktoren til å få de på hengeren, (de henter faktisk gratis så må vell være litt snill ) har ordnet med eksostempmåler, oljetrykk, oljetemp, vanntemp, voltmeter og en måler til om jeg hsuker rett , er biltema da, så får se på åssen de funker, kostet 40kr stk da så derfor jeg kjøpte de prøve på å få 323'n inn i garasjen i helga kanskje, så jeg får gjort noe
e30 tic Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Du styrer på.. alltid en bra følelse å få vraket noe som står i hagen
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Du styrer på.. alltid en bra følelse å få vraket noe som står i hagen jepp er nede i "bare" 1x 325ix touring 1x 525tdsa touring 1x 320i cab 1x 323i og snart en caddy (nye firmabilen i nye jobben) skulle hatt en låve jeg
e30 tic Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Er lett å få kjøpedilla men har funnet ut Det at det kan være smart å begrense seg litt
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Er lett å få kjøpedilla men har funnet ut Det at det kan være smart å begrense seg litt er det ja, har heldigvis bare billige biler jeg da dyreste er vell denne 323'n, ga vell 38k når jeg kjøpte den cab'n var billig tds'n billig bruksbil de 3 vraka ga jeg 3k per stk for 2 av de, ( fær 2,5k tilbake i vrakpant) og den siste ga jeg vell 7k for ( tok skinninteriør og diff over på tds'n, får og 2,5k i vrakpant der) solgte en del deler fra de da, så går i pluss og vell så det
janerik171187 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 da var de 3 vraka omsider borte, så tenkte å se på muligheten med å få bilen inn i garasjen i helga her, problemet er den bakken inn i garasjen, så er enten å bruke en form for vinsj for å trekke den inn, eller få dyttet den inn på en eller annen måte. største greia er at det er null brems på bilen, så er dumt om vinsjen skulle ryke litt usikker på om brekket funker, må vell nesten få det til å funke først evnt to be continued
janerik171187 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 da er prosjekt: "få bilen inn i garasjen med vinsj" utført noen bilder: litt hjelp må man ha: der står bilen ennå: blitt veldig støvete/skitten av å stå i presenninggarasjen da. linselus kjekt med firmabil med awd til å taue so close but yet so far begynt å vinsje inn inne så nå er det å få gjort noe på den får ta meg en bestillingsrunde på koed med noen pakninger og litt smått jeg må ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå