janerik171187 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 liten update nye pumpa og reggreimgreiene: dette er da sveiseapparatet jeg bruker deilig å endelig ha fått tak i en eieflaske av litt størrelse satt på grenrøret igjen påbegynt downpipen, kappet litt sveist på vbånd satt på bilen prøvetilpasset litt rørbeter nedover, skal gå over til simons eksos så må lage et Yrør i 3" det var det jeg gjorde idag, skal se om jeg isolerer litt i helga, så vet ikke hvor mye jeg får gjort på eksosen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 skjer ting i helga her og, driver å isolerer og gipser garasjen snart ferdig med taket nå, så kommer nok en liten update av det senere, til uka blir det nok å holde på litt i veggene, så neste helg har jeg forhåpentligvis en fullisolert garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 liten isoleringsupdate bilen uta i kulda isolert litt: gipset litt snø på bilen isolert ferdig litt vegg og gipset litt ryddet klar til å holde på litt mer til uka skal prøve å rekke og komme meg helt rundt i garasjen med gips og isolasjon iløpet av neste uke, så kan jeg innrede garasjen litt mer permanent, lage litt hyller og div så blir nok ikke gjort så mye på bilen neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 "Drit i bilen"... Det er viktig å få garasjen opp å stå også, hjelper på når en skrur det... Nice update, liker det jeg ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 "Drit i bilen"...Det er viktig å få garasjen opp å stå også, hjelper på når en skrur det... Nice update, liker det jeg ser... takker, skal bli deilig å få en isolert garasje , litt greiere og holde på, tar nok ikke lang tid før jeg lager hull i gipsen da tipper jeg, men den tid den sorg holder på litt uka her og, har isolert 4 fakk til, og satt opp 2 til gipsplater, skal ut nå og holde på mer, så får vell gjort litt mer idag se om jeg ordner noen bilder litt irriterende å måtte dytte ut bilen og vinsje dne inn igjen hver kveld, men er bedre enn at dne står ute ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 fikk isolert og kledd litt idag og, ca en vegg, så er igrunn bare en langvegg igjen nå. så skal vell klare å bli ferdig før helga kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 fått isolert og gipsett litt mer nå, så blir ferdig imorra om jeg får begynt med det rett etter jobb da og. prøve å rekke å slenge et strøk hvitmaling på gipsen imorra kveld, da går det an å henge opp skap etc lørdag, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 fått ferdig gipsen nå malt litt og men forlengerskaftet knakk, så drøyer nok taket litt, noen bilder skal holde på litt mer nå, se om jeg begynner å henge opp litt greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 fått hengt opp litt kjøkkenskap satt på lista i bånn av veggen fått skumma rundt døra så det ikke trekker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Det her blir bra, kjekt med tørr og varm garasje å skru i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Du må vel merke at det er varmere allerede nå, selv uten tilførsel av varme..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Du må vel merke at det er varmere allerede nå, selv uten tilførsel av varme..? merker det ja, men er 3 hull i taket som varmen går opp på loftet gjennom. skal lage noe å tette de med så varmen holder seg nede. skal holde på mer imorra, få på den bånnlista hele veien rundt, og prøve å få sammen litt benkeskap og, få inn dreibenken og dekkomleggeren, kanskje lagt opp noe strøm og litt lys. se om jeg finner en malerulle til så jeg får malt resta og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 holder på litt nå, malt litt begynt å montere hyller malt litt mer, holde på mer etterpå har og meldt meg på e30meet banekjøring, så må få ferdig bilen nå hyllene må stå og tørke før jeg kan fylle de for mye, de har ligget i en bod som taket var alt annet en tett så er rimeliog bløte/frosne, men ikke mugne heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 gjort litt mer nå sånn det ser ut nå, få ut noe av søpla og få satt sammen benkeskapa og få på en benkeplate så begynner det å bli bra så får vell gjort det til uka, så skru litt til helga igjen finne fram bedre girkasse (260 istedet for 240) og alle smådelene som mangler på motoren så går det vell an å tenke elnett og kanskje prøvestart (bare for å se at ting funker) men gidder ikke stresse med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 gjort litt i uka her fått opp kjøkkeninnredning med benkeplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå