Gå til innhold

janerik171187's e30'r, kan stenges


janerik171187
 Share

Anbefalte innlegg

fått gjort noe mer.

hengt opp litt lamper og kanaler og lagt endel kabler og montert litt stikk.

fikk opp kurvstativ i innredninga

DSCN0621.jpg

fått hengt opp klokka :P

DSCN0622.jpg

fant ut at herdeovnen min passet perfekt inn i hyllene

DSCN0623.jpg

litt lys

DSCN0624.jpg

DSCN0626.jpg

kopla slik at jeg kan skru av 2 og 2 lamper

DSCN0627.jpg

litt stikk

DSCN0628.jpg

DSCN0629.jpg

DSCN0630.jpg

ikke så morro å se for dere kanskje menne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

liten "delekjøp-update"

handlet bra bakstilling med ordentlig brems, så kommer til å selge compact bærearmene nå.

er da en z3m bakstilling, så burde tåle hestene jeg skal ha ivaffall

alt fulgte med, men han fant ikke ene kaliperen bak, men det ordnet seg, fikk og med en m3 3,2 bærearm og deksel til bagasjerommet i e30.

men ikke diff da.

noen bilder:

DSC_0136.jpg

DSC_0137.jpg

fant ut at e46 m3 kalipere passer rett på (ser ut som det ivaffall) da jeg hadde de liggende

DSC_0139.jpg

kjøpte og noe stickerbomb folie

DSC_0138.jpg

hakke helt planlagt hva jeg skal bruke den til,

men blir nok en bagasjeluke og et panser (og et eller annt smått å prøve seg litt med først) men hvilken bil det blir satt på vet jeg ikke, tror cab'n får bagasjeluka da den har bulk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort litt idag,

fikk inn dreibenken etter litt kødding og 2stk røket stropper :P

ikke helt riktig:

DSCN0633.jpg

bedre :P

DSCN0634.jpg

satt inn der den skal være

DSCN0636.jpg

fått opp skap over benken

DSCN0637.jpg

dører på

DSCN0638.jpg

tror jeg må flytte skjøtetrommelen så jeg får opp døra

DSCN0639.jpg

ellers så har jeg noen verktøyskap tilovers, legger ut salgstopic om de nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skjedd noe her siden sist,

fått isolert og innredet det lille kompressorrommet/lageret, og generelt ryddet litt i hyllene,

har dog hentet meg en ny bruksbil, tilbake til e30 igjen så e34 tds'n kommer for salg snart.

må skru noe smått på den, bytte noen aksler og et par låser så er det inn med e34'n og sette inn manuell siden regner med den er litt mer lettsolgt da :lol:

kommer update utover i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update på det som har skjedd i det siste.

fått isolert kompressorrommet

DSCN0671.jpg

DSCN0672.jpg

DSCN0673.jpg

glemte visst å ta bilde ferdig gipset, men er gips på vegga og satt inn noen hyller der nå.

ellers så har jeg tatt 325ix'n inn i garasjen og demontert forstilling/motor/gir på den, så om noen trenger deler er det bare å spørre, det meste selges. har egen topic på den

noen bilder :P

DSCN0674.jpg

DSCN0675.jpg

DSCN0677.jpg

men da har man jo problemet med å få den ut :P

kjekt med traktor da

DSCN0678.jpg

DSCN0679.jpg

fikk inn 200sx'n til en kompis og testa hjulbuevalsa mi litt bak på den, funket fett :P

DSCN0680.jpg

fått titta på de skrallene og greiene jeg har hatt liggendes i olje dne siste mnd elns, går fint rundt nå ivaffall :)

DSCN0681.jpg

noen bilder av nye bruksbilen, ikke strøken elns, men ganske grei for rust til å være 84modell :)

DSCN0684.jpg

DSCN0685.jpg

DSCN0686.jpg

DSCN0687.jpg

DSCN0688.jpg

DSCN0689.jpg

fulgte med org bakpotte (sitter på 325 eksos hele veien sett bortifra bakpotta nå)

DSCN0690.jpg

DSCN0691.jpg

DSCN0692.jpg

DSCN0693.jpg

DSCN0694.jpg

DSCN0695.jpg

noe av det som fulgte med

DSCN0696.jpg

ekke rart det vibrerte noe når jeg kjørte hjem

DSCN0699.jpg

noen bilder under :P

DSCN0701.jpg

DSCN0702.jpg

DSCN0703.jpg

laminx på fjernlysa, org gule tåkelys (facelift front) stålomsdpunnede bremseslanger, 51mm fjørben, noe rs4 kopi stoler framme, men fulgte med org stoler, så de blir nok satt inn etterhvert, 4dørs, men er litt mer praktisk det,

planene på den er å prøve å få shina opp lakken litt kanskje (hadde igrunn foretrukket org lakken menne duger vell med sort matt.),se på det å bruke gs felgene, men trenger et dekk til. evnt bruke noen mim felgerj eg har istedet :)

er godkjent med justerbart senkesett, justeringene bak er fjernet da, men jeg setter de nok på igjen, liker ikke for lav bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort litt på nye bruksbilen nå.

fant enda en feil, opphenget på mellomakselen vakke helt bra, henger kun i gummi'n, utrolig at det greiene der holdte hjem fra litt nord for oslo (1time og 10min kjøring på e6)

DSCN0704.jpg

DSCN0705.jpg

fått på "ny" aksel, dvs en jeg hadde liggende,

DSCN0706.jpg

tok å bytta baklukelåsen til en som funket og jeg hadde nøkkel til.

ikke så mye bilde av det men tok å demonterte den gamle litt, for å se om det går an å få noe liv i den, så nå ligger den i avfetting for å godgjøre seg litt,

kurant dekkstrekk på de felga som fulgte med

DSCN0711.jpg

DSCN0712.jpg

skal sette på hel 325 eksos imorra, så er det kanskje mulig å bruke bilen uten alt mulig av ulyder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsike mann!!

Hvordan klarer du å styre på med både bilmekk og garasjeinnredning samtidig? Må jo være en helsikes logistikk på gang hos deg der??

Begynner nå å se bra ut da, få den varmepumpa opp fortere enn svint, du vil ikke angre på det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsike mann!!

Hvordan klarer du å styre på med både bilmekk og garasjeinnredning samtidig? Må jo være en helsikes logistikk på gang hos deg der??

Begynner nå å se bra ut da, få den varmepumpa opp fortere enn svint, du vil ikke angre på det... ;)

Har fordelen av å bo alene. Så styrer dagen selv. Så gjør igrunn det jeg vil.

Har en 2kw varmeovn som klarer biffen med varme utmerket så ekke kaldt nå heller. Kjekt med ordentlig isolert garasje.

Men blir litt sånn at jeg holder på med garasjen noen dager. Så bilen. Så huset. Nå er planene å ordne nye bruksbilen. Så sette inn manuell i e34 dieselen så jeg kan selge den. Så skru litt på turbobilen.

Men er noen husprosjekter og. Pælme noe søppel. Hogge ned et tre. Lage ved av treet. Kanskje bygge en til garasje. Men må søke først.

Utimate planen er å bygge en enkel inntil den jeg har som da blir delelager/bruksbim garasje. Men er og noen planer om en dobbel garasje på andre siden av huset. Får se hva lommeboka sier.

Må og bestille noen lass med pukk/subbus og bygge en terrasse. Så er nok å gjøre hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...