janerik171187 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 heisann. bra jobbet med bilen jeg så du hadde 4pol vanntette kontakter. har du 1 stk hann og hunn og selge meg ? jeg gidder ikke å måtte kjøpe en pakke av hver på biltema for å få 1stk kontakt på tps giveren. send meg pm om du har en til overs. jeg betaler selvsagt har handla inn mange fler og så har noen tilovers , sender pm gjort litt nå, bytta til større dysene igjen (mest pga datasprutet som skal på) satt og sammen bilen litt for å kunne ta en liten prøvetur med prøveskilta, ikke satt sammen noe pent, men funker for en prøvetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 tok dne ut en liten tur bare for å se at turboen lader, og det gjør den, fikk ikek helt fulgt med på hvilket turtall, men var oppe i 0,5bar ivaffall, gadd ikke for mye pga ikke noe styring på tenninga v(slapp gassen når den kom på 0.5 bar lite bilde ute på gårdsplassen ble bare bitteliten tur oppå toppen ved huset her, vil ikke risikere å ødelegge motoren så ble vell de dyreste 2km noensinne (260kroner) men billigere enn om motoren raser (rådebank elns) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Ossen gikk den da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Ossen gikk den da?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 framover (og bakover) gadd ikke prøve for mye, vil ikke ødelegge noe men gikk bedre enn 320'n min ivaffall så turboen gjør noe. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Nice:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Nice:-))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 handla inn noe smått på ebay (2'nde gang jeg prøver det) slik en på engelsk og en slik en til å få 3 målere pent inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Nice:-))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 og en slik en til å få 3 målere pent inn i bilen [ Bilde ] hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Nice:-))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 og en slik en til å få 3 målere pent inn i bilen [ Bilde ] hvor kjøpte du det? ebay is your friend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 skjer ikke så mye her nå, venter på noe deler til sprutet. får en conteiner i helga, så blir å fylle den, så får se om det blir gjort noe på sprutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 ikke skjedd stort i helga, venter på noen deler + er litt giddaløs for tia fått fyllt en slik en med siste restene av gamle garasjen har og malt en vegg på garasjen neste prosjekt er å høgge ned dette: og å bygge en terasse mellom huset og garasjen så får se hvor mye jeg rekker på bilen, men må vell få gjort noe har jo en frist på å få skilt på den (e30meet) så må nesten gjøre noe og, men har masse husprosjekter og, så får se om jeg rekker, har vørst case en annen bil å kjøre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 ikke skjedd stort, men har fått m50 tps'n (dvs m50b25 innsug med spjeld og tps) litt forskjell på innfestningene til tps'n da den passer ivaffall på akselen, så skal vell la seg gjøre å lage et adapter har og fått checkcontrol panelet på engelsk lagd meg en slik en for å få målt bensintrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Det jeg gjorde på tpsen var bare å ta en plate på 1mm å tilpasse nye huller og kappet aksel til riktig høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Det jeg gjorde på tpsen var bare å ta en plate på 1mm å tilpasse nye huller og kappet aksel til riktig høyde tenkte noe sånt selv, bare en litt tykkere plate kanskje, kjekt å ikke knerte akselen og, men gasspjeld er jo ikke så vanskelig å skaffe evnt heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 tips til hvor få lagd ordentlige slanger med an8/andre tilkoplinger? som tåler varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Tess, verktøyhuset, eller verksted, mange har utstyr til dette.. spesielt folk som driver med maskiner og andre ting med mye hydraulik:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå