Superbeetle Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Vurderer å selge denne da jeg for tiden ikke har bil å ha den i. Den er kjøpt hos bilradiospesialisten for ca 1år siden. Er helt strøken, uten feil og mangler. Dette var toppmodellen til pioneer(uten navigasjon) for et år siden, den er nå tatt ut av salg fra bilradiospesialisten.no og er "erstattet" med en kjipere utgave. Denne spilleren kan ikke sammenlignes med rimeligere spillere av denne type. Følger også med kabel til styring av Ipod. Mer info Nypris 8500kr, uten ipodkabel Selges for 5000kr eller bud.. Spilleren befinner seg i Bergen, men kan sendes hvor som helst i landet mot forskuddsbetaling.
Superbeetle Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 bud 2500 multipliser det med to og legg til porto så får du den nok
Superbeetle Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Om ingen kjøper denne snart så må jeg kanskje kjøpe en bil til den istedet
Jay-O Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Finnes det noe du kunne tenkt deg i innbytte? Har kanskje noe. Er veldig keen på å få tak i en slik.
Superbeetle Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Finnes det noe du kunne tenkt deg i innbytte? Har kanskje noe. Er veldig keen på å få tak i en slik. Hva kunne det vært da?
Superbeetle Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 4000 med frakt ! Tror jeg lar det vente litt til... har ikke noe hast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå