Rannem Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Da kommer det vel ann på hvilken farge man er ute etter! Tviler på at det for eksempel blir særlig lett å farge sorte skinnseter om til hvite uten å ødelegge skinnet..
Arotished Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Jeg prøvde med et hvit håndkledd etter noen timer med tørk i varm bil og det farget litt av når brukte makt å gne den raskt frem og tilbake. Så jeg sitter bevist ikke i solten med en helt ny hvit dress Men har ikke sett noe merker på lyse klær.
Rabies Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Ok. tenkte på å farge noen beige stoler svarte... Er det bare å gni det inn på samme måte som polering da?
icejack Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Jeg prøver å finne ut hva jeg trenger å bestille fra www.leathermaster.no når jeg har hvit interiør, kan noen hjelpe meg ?
Gjest Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Hei Er vel ikke intr. i Dynamix sine produkter heller? Jobber selv med de og har svært gode erfaringer! PM om du trenger hjelp til bestilling så kan du få farge, skinnfyll og alt du trenger:)
Cise Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har brukt dynamix dyes sine produkter og kan anbefales funka veldig godt og enkelt å gjøre.. tar litt tid men er vært det..
spruddel Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Spørsmål Øystein Den siste finishen de la på hos Remitek da vi så på fargingen av seter der, har bør det skrives at det også bør kjøpes hvis det skal holde lenge? Forøvrig veldig bra DIY
Rannem Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Hadde glemt bort denne helt! Men er som du sier Magnus, bør settes inn med en forsegler. Skal skrive på dette når jeg får bedre tid Takk
Mexos Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Hvordan er setene dine nå etter litt bruk? Har det vært slitesterkt selv uten klarlakk?
Rannem Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Hvordan er setene dine nå etter litt bruk? Har det vært slitesterkt selv uten klarlakk? Setene begynner nå å bli noe slitt igjen, spessielt sidestøttet på førersiden. Men det er fortsatt langt bedre enn hvordan det var for ca 1 år siden. Fargingen kan gjentas igjen for at resultatet skal bli det samme. Neste gang vil jeg forøvrig avsluttet med forsegling for at resultatet skal være ordentlig holdbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå