chevyc Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Er heilt nye hær. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av min E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Slå deg løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Plages litt med å legge ut bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 trykk "bla gjennom" for å finne bildene, trykk åpne slik at de kommer fram, etter bildene du ønsker er kommet opp så "uploader" du bildene. etter litt kommer de i liten format der du henta de, så kopierer du øverste link til hvert enkelt bilde å legger inn der du skriver tekst. så OK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Noen bilder inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Takk for hjelpa, no fikk jeg det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Der ja. så bra ut dette.! Planer med bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Kanskje selge, hvis jeg får rett pris. Gidder ikke gi den bort. Skal i neste uke hente meg en E60 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Såpass ja. Nei, gi bort er dårlig butikk.. E60 M-sport er i alle fall likke feil! Motoralternativ du går for der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevyc Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Det blir en 520 d 06 mod. Skal legge ut bilder når jeg har hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Det må du gjøre ja..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Nydelig interiør du har Men jeg må innrømme at jeg er minst like interessert i Corvetten din. Hvis du har noen bilder av den, så gjerne send dem på PM til meg. Jeg er skikkelig svak for C4, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Kunne trengt litt senk, men ellers meget pen bil! E60 M-sport høres ut som en veldig god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå