Rabies Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Jeg har en E36 316i compact 94mod. som jeg har hatt nå i snart 2 år, men i det siste har jeg siklet litt på E36 touring og vurderer derfor salg. Den har rullet ca 150k og jeg har ikke hatt noen særlige problemer med den. Feil og mangler; *Slet med at starteren ikke slo inn når jeg kinnet den rett etter at jeg hadde kjøpt den (skjedde 2-3 ganger) men dette har ikke vært noe problem på 1,5 år. *Vindusheis, førerside har litt slark. Går opp og ned, men rulles den mer enn ca. halvveis hopper den ut av sporet og man må av med dørtrekket for å sette den på plass igjen. *Litt rustflekker på bakplate, 1 på hver dørkarm, og litt på hjulbuene. *Taktrekk og hattehylle mangler etter en liten brann i kupeen. Resten av interiøret er byttet. *Fangere, kanaler og speil er ikke spesiellt pene i lakken og kan med fordel pusses ned og lakkes på nytt *Litt småriper rundt omkring Ellers har den: *8x17 E46 M3 look felger *Senk, 40/30 med cobra suspension fjærer og dempere (tight og fin) *Smoked front og sideblink (Org orasje ligger i garasjen) *Org baklykter med sotet topp *Sportstoler i beige skinn med varme (Disse er slitt men ingen hull, og varme er ikke tilboblet) baksete og dør-/sidetrekk er i sort stoff. *Relativt potent anlegg *K&N åpent luftfilter *Simons eksos fra kat. og bakover *///M-matter, -pedaler og girkule *M3 ratt i skinn med "pupper" *Replica M3 speil *Ny frontrude i fjor vår *Ny bakrute denne sommeren
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 nja, si det, en kjapp titt på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18178069 tøff, og ikke minst mye utstyr til 35000 litt mer km enn din, men dog mer lettsolgt grunnet M vil jeg tippe http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18093654 denne er vel ran? hehe men la oss si du kan selge den for 40 +/-
Rabies Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Hmm, men det høres jo ikke så halvgalt ut da Legge ut for 50 kanskje, så kan det prutes litt også
Mexos Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Veldig vanskelig å si egentlig, men i konstrast til den blå med m-pakke tror ikke jeg at jeg ville bydd deg over 30 000kr.
Superbeetle Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Om du får 50k så sletter jeg profilen min på bimmers... (ikke stygt ment, men bare tenker på hva min bil gikk for)
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Om du får 50k så sletter jeg profilen min på bimmers... (ikke stygt ment, men bare tenker på hva min bil gikk for) :lol:
Rabies Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Om du får 50k så sletter jeg profilen min på bimmers... (ikke stygt ment, men bare tenker på hva min bil gikk for) Hehe Regner ikke med å få så mye, men da har jeg litt å gå på. Og så kan jeg være fornøyd med et eventuellt salg, mens kjøperen kan være fornøyd med DET kuppet etter å ha fått prutet masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå