duemorty Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Ønsker og kjøpe ett senkesett. helst i bergen. Er også intr i shortshift og eff.anlegg.. Mvh
duemorty Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 hehe. det glemte jo eg seff og skrive er en 97 mod 316i.
Superbeetle Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Hva med orginal(god som ny) eksos med laser rustfri endestuss? 2*76mm... Vi har 2 Slik ser det ut:)
Superbeetle Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 hvordan er lyden på den og pris? Lyden i kombinasjon med K&N filter er iallefall veldig fin! Diskret og rolig på tomgang, med litt "sportslig" lyd ved pådrag.. Jeg var egentlig mer fornøyd med lyden av denne enn av supersporteffektanlegget jeg kjøpte etterpå. Men det er jo selvsagt lite lyd om du er ute etter mer enn utseende fra et effektanlegg. Eksospottene er tilnærmet uten rust, endestussene kostet ca 1000kr ny. kan sikkert få den for 500kr inkl en list som passer inn i org fanger som allerede er tilpasset eksosen, slik at du slipper å kappe i org listen..
duemorty Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 jeg tenker bare på finere lyd en det orginalet. er denne fra kat og bak eller tar jeg helt feil? hvor i bergen holder du til?
Superbeetle Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Er fra katalysatoren ja... men om du er ute etter mer lyd blir det nok ikke noen suksess;) Holder til i fana og fyllingsdalen..
simen221290 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 eg har hørt lyden på bilen til Superbeetle! syns den er akuratt perkekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå