Gå til innhold

E39 haifinne og radiopixelfeil

Anbefalte innlegg

Hei,

Har to spørsmål angående min nyinnkjøpte ( :) ) E39 touring. Ser at mange kan bekrefte at det er telefonantenna som er plassert på toppen, eller hva? Jeg ser at min er brukket, eller i det minste ikke ser så bra ut. Jeg tenkte at det kanskje var mulig å bytte ut denne med en haifinne? Kan noen gi meg litt tips til byttingen? Fins det noen guider? Og hvor kan man få tak i slike, eventuelt om noen har gjort det før?

Nummer to. Jeg har litt pixelfeil på displayer til radioen. Det er business radio utgaven, dvs. den store breie utgaven med telefon og hele pakka. Trenger litt tips til fjerning av pixelfeil hvis det er mulig, noen som har erfaring med det?

Og noen kjappe fakta/bruksspørsmål til slutt. Det er montert telefon i bilen som er koblet opp mot radioen og rattkontroll. Er det slik at det er handsfree, mikrofon i taket eller annet sted og lyd ut på høytalerene? Kan jeg med andre ord bare skaffe meg et SIM-kort og sette inn det, UTEN å kneppe det ut av stor-kortet?

Håper noen kan gi meg litt nyttig informasjon :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Ja du kan sette inn sim kort så skal den virke. Men noen sim kort er litt "sære" så da bør du bruke kortleseren bak på venstre side. Ligger som regel over bakhjulet bak dekslene der en plass.

Haifinne kan du sikkert sette på, finnes mange enkle løsninger på Ebay. Men orignal får du ikke til E39.

Pixel feil er litt værre å fikse, du kan ta ut konsollen og prøve å rense kontaktene. Evt så finnes det noen som har spesialisert seg på å fikse pixelfeil på nettet. Google litt så finner du nok en del tips på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...