Gå til innhold

Litt småting E39

B. Sveigdalen
 Share

Anbefalte innlegg

Litt småting til E39 selges for den som evt. måtte ha bruk for det.

-Instrument fra 1996 modell bil. Det er en periodisk feil i instrumentet som gjør at varsellamper for utvendige lys faller ut iblant. Ellers virker alle målere og display som de skal. Fint for å plukke deler eller eksperimentere. Ikke BC eller CC. Selges kr. 300,-

-Blinklyshendel med knapp for BC. Helt ok. Selges kr. 200,-

-Lysmodul fra ca. 1998 modell bil. Hel og ok. Brukt i forbindelse med feilsøking, men det var desverre ikke modulen som var feilen i bilen min. Selges kr. 500,-

-Baklykter, originale med orange blink. Hele. Selges kr. 300.

Ta gjerne kontakt på 911 71 398.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, alt annet virker, både utvendige lys og de andre målerene i instrumentet. Problemet er bare at du ikke får beskjed gjennom varsellamper om at fjern/blink/tåkelys virkelig står på.

Så det var ikke noe problem å bruke bilen med dette instrumentet. Hos meg hendte det også at kjørelyset ble stående på et minutts tid etter at jeg stoppet bilen. Og ryggelysene virket ikke, men de virket ikke etter at jeg byttet instrument heller, så den er jeg ikke helt sikker på. Der la jeg ledning direkte fra bryteren på girkassa og bak til lampene. Men hovedgrunnen til at jeg la arbeid i å fikse dette til å begynne med var at bilen ville blitt vanskelig å selge med slike defekter.

Jeg imponerte forøvrig arbeidskollegaer og venner ved å lyve om at BMW'n min var den første BMW'n med "follow me home" funksjon. Og det var egentlig utrolig hendig. Greit å ha en bil som lyste for meg mens jeg ruslet opp mot huset på mørke høstkvelder. Og slukket når jeg lukket inngangsdøra. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...