Gå til innhold

Leter etter filmer på YouTube med BMW

Share

Anbefalte innlegg

Leter etter et par filmer på YouTube som dere sikkert har sett også. Den ene er en gutt med E46 M3 som er trimma og har med far sin på prøvetur på kvelden ( i USA mener jeg å huske). Den andre er en svensk E30 M3 som bare spinner og spinner så langt øyet ser på tørre asfaltstrekninger. Noen som vet hvilke jeg mener?

Alternativt andre gode filmer er jo også interessante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest denne er genial, dere har garanter sett den før men legger den inn uansett :Dhttp://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 187415.htm

helt på slutten da komentatoren sier the car breaks down, det er bullshitt :P dem har bare redigert klippet da han bråbremsett for og bytte hovedvei :) da poltiet nesten ikke klarte og stoppe :) poltiet var vell bare flau over at dem ikke klarte og ta en 15åring i en m3 ;)

se 2min10sec da han bremser, og 3min40sek da han blir "tatt" :D samme klippet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

haha. så litt nøye på den. de kjører bare det i slow motion når han lissom stopper:P fytti. når du ser på de programma på tv så syntes jeg det er rart at de aldri viser at de blir fra kjørt av noen eller noen klarer og stikke fra de. jeg vill tørre og kalle det propaganda jeg da:) politiet her i norge er også litt sånn. de vill gjære at alle skal tru at du kommer ikke unna med noe. men men. er sikkert bedre med de her en uten. eller er jo ikke sikkert da. har jo ikke prøvd uten?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...