Øystein E30 M3 Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Broderen bestillt noe deler fra koed for ca 6uker siden, fikk det meste etter ca 2-3uker, men etter det har det ikke komt mer, og vi har prøvd å ringe både koed norge og danmark uten å komme gjennom.
S.Arnesen Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Har prøvd å nå de selv også, men ikke kommet igjennom. Jeg har bare ventet i 2 uker foreløpig da hehe
Alecken Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Jeg fikk deler ganske nøyaktig en uke etter at jeg bestilte, det var en uke siden.
Syvert Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Broderen bestillt noe deler fra koed for ca 6uker siden, fikk det meste etter ca 2-3uker, men etter det har det ikke komt mer, og vi har prøvd å ringe både koed norge og danmark uten å komme gjennom. Ja det virker slik,bestillte stoff matter og det er nå 2 uker siden.
Hindmost Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Jeg fikk iallefall tak i Fredrik på telefon i dag.
rolfi Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Hvis du logger inn finner du sendingsnr. Har noen ganger fått kun 1 pakke jeg og, Posten Norge ser ikke ut til å forstå at 2 pakker kan sendes på ett kollinr, men det gjør Koed. Jeg pleier å spørre om de på posten manuelt kan se over pakkene, jeg får alltid som svar "Nei, det er kun en pakke per kollinr.". Men be de alltid dobbeltsjekke.
Fliid Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Sender ikke Koed som Bulksplit som regel? Fått det vær gang etter at Posten tok over levering. Bulksplit, ja det ligger i navnet. Står spesifisert på pakken " pakke 1 av 2 " f.eks. Virker for meg som at Koed venter på delene de skal sende. Man kan ikke sende ting man ikke har vet du. Leverandør problemer, med andre ord. Ikke rart det, når ferietiden nå er blitt veldig lang. (noen har ferie da, og noen da)
Lars89 Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Fikk både mail om forsinka deler og svar på spørsmål i dag så tror ikke de har tatt ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå