E36Cab1 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Fjør til overtrykksventil,stempelet skal gå lett.
JonEldaR Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 okey får vel bare kjøpe me ei ny oljepumpe da.. finner ikke noe annet feil, så får vel bare prøve.. gått tom for andre ideèr
E28 TURBO Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Tror jeg og hadde kjøpt ny med nyoverhalt m5 maskin ikke vits å trikse med det. Billig hos koed vel. Lykke til. Flott jobba
JonEldaR Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Tror jeg og hadde kjøpt ny med nyoverhalt m5 maskin ikke vits å trikse med det. Billig hos koed vel. Lykke til. Flott jobba kjøper ny pumpe uansett jeg ja, tar ingen sjangser med den kan hende det er overtrykksventilen eller noe som tuller.. for det var en fjær som hadde dotte ut på pumpa som dem hadde fiksa når dem overhalte motor
E36Cab1 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Mangler du fortsatt fjæra i pumpa alså? Da får du iallefall null trykk! Grøftekanten Auto som overhalte motoren eller?
JonEldaR Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Mangler du fortsatt fjæra i pumpa alså? Da får du iallefall null trykk!Grøftekanten Auto som overhalte motoren eller? hehe.. nei, fjæra er der enda.. lurer bare på om det er gjort et eller annet feil med den siden jeg ikke får oljetrykk, er ikke sikkert det er pumpa en gang.. men jeg kommer ikke på noe annet som kan gjøre dette:p de som har overhalt motor ser ut til å ha gjort en veldig bra jobb ellers da, autotrim som tok toppen og en som tidligere jobbet der som skiftet alt i registeret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå