Gå til innhold

bmw lager styggere og styggere biler:(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns både nye 7 serie og 1 serie ser bra ut men x kan diskuteres ny x5 er rå men de andre hmm.

5serien har vi ikke sett noen ordentlige bilder av så kan ikke si no der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste syverne, alle X'ene og standard E60/61 ser ikke ut i måneskinn. Fatale design som burde ha gitt Chris "Shithead" Bangle sparken for lenge siden. Men dessverre så selger/solgte de jo. Håper Adrian Van Hooydonk blir husket for et lekrere design enn forgjengeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for meg er det ikke bare BMW som lider av at bilene blir mindre og mindre pen. Synes det gjelder de fleste merker. Kun et fåtall av japsebilene som har forbedret seg de siste årene. Den eneste helt nye BMW jeg hadde vurdert nå, er E92/93 eller en 320d Xdrive touring med automat. (Ja, jeg er blitt litt hekta på firehjulstrekk :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også mye av nyere Audier ligger greit foran enkelte nye BMW modeller i design.

BMW ser ut til å ha gått inn for fullt med søppedunkdesignet i fronten. Det er kanskje det værste av alt. Ser ut som en opphoven nese.

Alle X-bilene er rene tragedier i utseende. Kjører heller en Transporter med 2,5 dieselen..

E92 med M-pakke er veldig pent, men bakenden har jeg delte tanker om. Det innså jeg først etter å ha ligget bak en E92 i skumringen/mørket, og tok en hurtig forbikjøring. Det var først da jeg var en bilengde bak jeg forstod at det ikke var en Mazda 6... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også mye av nyere Audier ligger greit foran enkelte nye BMW modeller i design.

BMW ser ut til å ha gått inn for fullt med søppedunkdesignet i fronten. Det er kanskje det værste av alt. Ser ut som en opphoven nese.

Alle X-bilene er rene tragedier i utseende. Kjører heller en Transporter med 2,5 dieselen..

E92 med M-pakke er veldig pent, men bakenden har jeg delte tanker om. Det innså jeg først etter å ha ligget bak en E92 i skumringen/mørket, og tok en hurtig forbikjøring. Det var først da jeg var en bilengde bak jeg forstod at det ikke var en Mazda 6... :?

meeeeget enig i innlegget ditt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med at man må ha litt tilvenning til noen biler. Se f. eks på Citroen BX. Så ikke ut i måneskinn, og det var dumt for det var jo på månen den hadde gjort seg bra, men se nå, kul som bare det :lol:

Se også på Ford Ka, se det er en bil som bare spiser seg inn på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...