Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 kan noen forklare hva bmw driver med for tida? har sett bmw x1 og div andre bmw'r, f.eks den nye 5 og 7-serien, fy fader for noe stygge prosjekter:S seriøst.. e92 er vel siste pene BMWn som er laga.. blir ikke dere også litt oppgitte over hvordan designen er på de nyeste som kommer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 syns både nye 7 serie og 1 serie ser bra ut men x kan diskuteres ny x5 er rå men de andre hmm. 5serien har vi ikke sett noen ordentlige bilder av så kan ikke si no der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Syns ikke de blir fælere.. Kanskje mer moderne, det er vel det de prøver på tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Syns ikke de blir fælere.. Kanskje mer moderne Noe som skremmende mange ganger er det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 De to siste syverne, alle X'ene og standard E60/61 ser ikke ut i måneskinn. Fatale design som burde ha gitt Chris "Shithead" Bangle sparken for lenge siden. Men dessverre så selger/solgte de jo. Håper Adrian Van Hooydonk blir husket for et lekrere design enn forgjengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Sånn er det som regel alltid.. Mange synes de ser fæle ut fordi de er forut for sin tid.... Gi bilene noen år så skal du se at du gjerne liker dem bedre du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hehe, kanskje jeg må svelge de harde ordene mine. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 tror det har mye med og venne seg til ting ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Men for meg er det ikke bare BMW som lider av at bilene blir mindre og mindre pen. Synes det gjelder de fleste merker. Kun et fåtall av japsebilene som har forbedret seg de siste årene. Den eneste helt nye BMW jeg hadde vurdert nå, er E92/93 eller en 320d Xdrive touring med automat. (Ja, jeg er blitt litt hekta på firehjulstrekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Honda har etter min mening flydd forbi bmw når det gjelder karosseri, se bare på nye legend og accord... fy fader så fine biler om man får på coilovere og klistrer den i bakken med noen fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Syns også mye av nyere Audier ligger greit foran enkelte nye BMW modeller i design. BMW ser ut til å ha gått inn for fullt med søppedunkdesignet i fronten. Det er kanskje det værste av alt. Ser ut som en opphoven nese. Alle X-bilene er rene tragedier i utseende. Kjører heller en Transporter med 2,5 dieselen.. E92 med M-pakke er veldig pent, men bakenden har jeg delte tanker om. Det innså jeg først etter å ha ligget bak en E92 i skumringen/mørket, og tok en hurtig forbikjøring. Det var først da jeg var en bilengde bak jeg forstod at det ikke var en Mazda 6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Syns også mye av nyere Audier ligger greit foran enkelte nye BMW modeller i design. BMW ser ut til å ha gått inn for fullt med søppedunkdesignet i fronten. Det er kanskje det værste av alt. Ser ut som en opphoven nese. Alle X-bilene er rene tragedier i utseende. Kjører heller en Transporter med 2,5 dieselen.. E92 med M-pakke er veldig pent, men bakenden har jeg delte tanker om. Det innså jeg først etter å ha ligget bak en E92 i skumringen/mørket, og tok en hurtig forbikjøring. Det var først da jeg var en bilengde bak jeg forstod at det ikke var en Mazda 6... meeeeget enig i innlegget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Jeg er også enig med at man må ha litt tilvenning til noen biler. Se f. eks på Citroen BX. Så ikke ut i måneskinn, og det var dumt for det var jo på månen den hadde gjort seg bra, men se nå, kul som bare det Se også på Ford Ka, se det er en bil som bare spiser seg inn på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Nye alfaer har litt tøff design, men ikke at jeg ville hadd en pga. grevling drift(ja noen finnes med 4wd også har de en versting med auda v8 og rwd men dog) og lav byggekvalitet. Tenk om BMW kunne hadd litt mer alfadesign Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå