Dan327t Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Hei! En kompis sin ombygde sierra cosworth ble stjålet fra hans garage natt til mandag. Den var ikke lakkert så den var både hvit å svart. grå/sort lakkerte felger. 10000 nok hvis noen kommer med et tips som fører fram!
wabby Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Den er nok i Skien... Har undersøkt litt i forbindelse med BMW M3 en som er stjålet og det dukket opp en annonse på felger i Skiensområdet. Snakket med en kompis i Skien og en bil av en kamerat av han ble stjålet og gjennfunnet noen dager etterpå. Naf hentet bilen og samme kvelden så ble den stålet i gården til Naf. Virker som de opererer ganske heftig i vestfolk og telemark for tiden.
316 Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det er nok ingen bande, dersom vedkommende som tok M3 GT'n er dum nok til å selge felgene på nettet.
Dan327t Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 her ifra holmestrand i vestfold. ja det kan virke sånn. men skulle nesten tro dem var kjent eller proffe. dem hogde høl i garasjeporten for å nappe i utløsersnora til porten.
E30Frelst Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Var det ikke noe vindu dem kunne lyst igjennom med f.eks en lommelykt for og se tråden?
oddis Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det er en grunn til at jeg fører navneliste over alle som vært i verkstedet mitt.. Fullt skiltnr hadde også vært kurrant, siden dette neppe er organiserte bander (de stjeler neppe uorginale biler). Oppfordrer bare alle til å nappe ut ECU boksene sine, og lage morobryter på bensinpumpe. Har sett ett og annet tyveri der folka har valsa rett inn, visst eksakt hvilke deler de trenger å sette på for å få start på bilen, og forsvunnet. I alle fire tilfellene jeg vet har dette vært folk som enten har vært i garasjen tidligere, eller fått info gjennom prosjekttråd med løssluppen info fra eier.
316 Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Tviler meget sterkt på at noen høgger høl i en garasje uten at de VET hva som er inni garasjen, egentlig...
Fliid Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 wabby, må du slutte da. Tyveri er ikke synonymt med "finner den igjen i Telemark"
Dan327t Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Tviler meget sterkt på at noen høgger høl i en garasje uten at de VET hva som er inni garasjen, egentlig... Er bare et 15x20cm høl til å få tak i snora.
316 Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Tviler meget sterkt på at noen høgger høl i en garasje uten at de VET hva som er inni garasjen, egentlig... Er bare et 15x20cm høl til å få tak i snora. Tror ikke du skjønte hva jeg mente... Dette er rimelig sikkert noen som vet hva som befant seg i garasjen.
Dan327t Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Tviler meget sterkt på at noen høgger høl i en garasje uten at de VET hva som er inni garasjen, egentlig... Er bare et 15x20cm høl til å få tak i snora. Tror ikke du skjønte hva jeg mente... Dette er rimelig sikkert noen som vet hva som befant seg i garasjen. Skjønte det..
Dan327t Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 folkens får skrike ut hvis noen ser no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå