Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

En kompis sin ombygde sierra cosworth ble stjålet fra hans garage natt til mandag. Den var ikke lakkert så den var både hvit å svart. grå/sort lakkerte felger.

10000 nok hvis noen kommer med et tips som fører fram!

2r39a619tpt6i49jdrk9.jpg

3dtr2anwk55c36l7a7lm.jpg

Skrevet

Den er nok i Skien...

Har undersøkt litt i forbindelse med BMW M3 en som er stjålet og det dukket opp en annonse på felger i Skiensområdet.

Snakket med en kompis i Skien og en bil av en kamerat av han ble stjålet og gjennfunnet noen dager etterpå. Naf hentet bilen og samme kvelden så ble den stålet i gården til Naf.

Virker som de opererer ganske heftig i vestfolk og telemark for tiden.

Skrevet

Det er nok ingen bande, dersom vedkommende som tok M3 GT'n er dum nok til å selge felgene på nettet.

Skrevet

her ifra holmestrand i vestfold. ja det kan virke sånn. men skulle nesten tro dem var kjent eller proffe. dem hogde høl i garasjeporten for å nappe i utløsersnora til porten.

Skrevet

Det er en grunn til at jeg fører navneliste over alle som vært i verkstedet mitt.. :shock:

Fullt skiltnr hadde også vært kurrant, siden dette neppe er organiserte bander (de stjeler neppe uorginale biler).

Oppfordrer bare alle til å nappe ut ECU boksene sine, og lage morobryter på bensinpumpe.

Har sett ett og annet tyveri der folka har valsa rett inn, visst eksakt hvilke deler de trenger å sette på for å få start på bilen, og forsvunnet. I alle fire tilfellene jeg vet har dette vært folk som enten har vært i garasjen tidligere, eller fått info gjennom prosjekttråd med løssluppen info fra eier.

Skrevet

Tviler meget sterkt på at noen høgger høl i en garasje uten at de VET hva som er inni garasjen, egentlig...

Skrevet
Tviler meget sterkt på at noen høgger høl i en garasje uten at de VET hva som er inni garasjen, egentlig...

Er bare et 15x20cm høl til å få tak i snora.

Skrevet

Tror ikke du skjønte hva jeg mente... Dette er rimelig sikkert noen som vet hva som befant seg i garasjen.

Skrevet

Tror ikke du skjønte hva jeg mente... Dette er rimelig sikkert noen som vet hva som befant seg i garasjen.

Skjønte det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...