Mcgyver Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Noen som vet om noen "reale" verksted i kristiansandsområdet angående eu kontroll? Mener da at de setter feil når det ER feil, og ikke for å skaffe seg jobb i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 naf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Hmmmm, skeptisk til Naf. Tror ikke de godkjenner felger annet en org str.... Heller ikke annet enn originalt eksosanlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hmmmm, skeptisk til Naf. Tror ikke de godkjenner felger annet en org str.... Heller ikke annet enn originalt eksosanlegg... Jeg kan ikke si no paa felger, men de godkjente min med u orginal eksos. Naf altsaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Lund bil kan jeg anbefale. Kamerat av meg hadde en Impreza WRC på kontroll på subaru verksted og fikk henvisning til biltilsynet pga effektanlegget (som hadde gått igjennom 2 kontroller tidligere (de mente det bråket formye)). Tok ny kontroll på lund (ikke etterkontroll, helt ny). De godkjente effektanlegget. "Det er mange andre biler og for å ikke snakke om harlies som bråker MYE mer enn dette". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hmmmm, skeptisk til Naf. Tror ikke de godkjenner felger annet en org str.... Heller ikke annet enn originalt eksosanlegg... De sa ingenting om mitt effektanlegg, 8x17 et38 (org. 6(+)x15 et 42, uoriginale smoked baklykter ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå