316 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Fattern fikk regning i posten nå på en bomringpassering i mai, det oppsiktsvekkende var at det var i BERGEN, og bilen det dreier seg om har under vårt eie aldri befunnet seg i Bergen. Går ikke denne registreringen på skiltnr.....?
-Roger- Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Fattern fikk regning i posten nå på en bomringpassering i mai, det oppsiktsvekkende var at det var i BERGEN, og bilen det dreier seg om har under vårt eie aldri befunnet seg i Bergen. Går ikke denne registreringen på skiltnr.....? Jepp, har skjedd meg også. Med en bil jeg vraket for mange år siden. Ringte inn og da så de på bilde at det ene tallet var misforstått av datamaskinen...
skillbill Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Det er mye surr med dette! Kameraene deres er ikke helt til å stole på ! Ta en tlf ti bomring-selskapet så ordner det seg, det har det hvertfall alltid gjort for meg!
Galro Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Uten at jeg har så stor greie på slike systemer, så ville jeg tro at systemet kan ta feil av bokstaver/tall om skiltet den prøver å lese av er møkete eller på noen måte vanskelig å lese. Derfor kan kanskje hva som skulle vært BR74698 plutselig bli BR74699. Uansett så ville jeg hørt med selskapet som har registeret det.
skillbill Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Uten at jeg har så stor greie på slike systemer, så ville jeg tro at systemet kan ta feil av bokstaver/tall om skiltet den prøver å lese av er møkete eller på noen måte vanskelig å lese. Derfor kan kanskje hva som skulle vært BR74698 plutselig bli BR74699. Uansett så ville jeg hørt med selskapet som har registeret det. Det er nettopp dette som skjedde meg, møkkete skilt, eller møkkete kameralinse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå