-Roger- Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Greit det, men ved rent salg så går den ikke under 60 000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Bilen kan selges for 55 000 men da blir det uten de felgene som står på. Så hvis noen er interresrt i bilen og har andre felger så er det en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Selg bare i deler? kommer jo til å få mere en 60k da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 jeg har dessverre ikke tid, sted, eller verktøy for å drive på med delesalg... Jeg årøver bare og få inn penger så jeg har mest mulig egenkapital ved et evnt bilkjøp. Hvis jeg ikke får solgt for 60 eller 55 uten felger selger jeg ikke. Da taper jeg for mye penger... Og jeg tjener ikke på og selge den for 60!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Bytte mot min? Har annonnse her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hvem kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Vet ikke om han er på bimmers.no Han sendte meg en sms tidligere i dag om han kunne komme og se på den. Og han kjøpte og betalte faktisk med en gang. Han var forøvrig nr2 som var å så på den i dag og det har vært meget bra respons på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Ikke dårlig, gratulerer med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Ikke dårlig, gratulerer med salg Takker, jeg får vel snart lage en annonse på ix'n også tenker jeg. Har en feeling på at den er litt mer tungsolgt dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ble den solgt med felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 ble den solgt med felgene? Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg