bmwkizn Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 grattis så mye med en skikkelig tøff mk2. hadde selv en mk2 1600sport for ikke så lenge siden. Angrer enda på at jeg solgte den Skikkelig morro bil
Morty999 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 skal nok bli digg med gooood gasserlyd her ja
Wolfeh Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Denne bilen var råfet! + at den har vært lagra like lenge som jeg er gammel. Ser ut som en utrolig kul liten bil å kjøre rundt i
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Denne bilen var råfet! + at den har vært lagra like lenge som jeg er gammel. Ser ut som en utrolig kul liten bil å kjøre rundt i +1
Morty999 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 det ER en liten KUL bil å kjøre rundt i. går jaggu bra også! kjører lett ifra en sierra 2.0is
Morty999 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 bilen fikk en liten opprydding og støvsuging innvendig idag, det så ikke ut som har blitt gjort på noen år fikk og vekk den fæle midtkonsollen og fikk inn den orginale noen ymse bilder Prøvde å polere en lite flekk på bagasjen:D
Galro Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 hæ? hengelås? heh Beklager, det var kun nøkkelknippet ditt som så ut som en hengelås på det siste bildet du la ut. Jeg så at jeg tok feil med en gang jeg forstørret bildet.
hauken Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hadde ikke rs2000 en annen front og spoiler bak originalt?
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hadde ikke rs2000 en annen front og spoiler bak originalt? Er vel hovedsaklig drivlinje og understell som er ombygd til rs tror jeg. Om jeg har forstått rett.
hauken Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hadde ikke rs2000 en annen front og spoiler bak originalt? Er vel hovedsaklig drivlinje og understell som er ombygd til rs tror jeg. Om jeg har forstått rett. Ja,så de nå,ville tatt de karrosserimessige også,blir en mye råere bil da,hvis sånt noe er å oppdrive...
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Ja Men synes den fronten som han har nå er penere enn rs2000 fronten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå