///Kristian Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Noen som kan ha noen tips som kunne hjulpet meg mon tro?? Jeg har hatt bilen på Morris(bmw verksted i tønsberg) to ganger nå. Bytta hjullagrene bak, pga "klakke"lyd. Verksted var enig med meg ang hjullagrene, så de ble som sagt byttet, MEN..jeg har fortsatt den samme irriterende lyden fra høyre bakhjul. Lyden følger hjulgangen, og er borte når jeg rygger. Jeg er ganske sikker på at den kommer fra høyre bakhjul. Bilen har også vært inne for å sjekke om det kan være noe med håndbrekket, men det er det heller ikke. Jeg er ingen mekaniker, men hører at dette ikke hjulstøy(som mekanikeren på verksted mente det var). Aldri verden:P Da spør jeg bimmers-folket om tips? FYR LØS
///Kristian Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Dekk. Selv om du ikke tror det Kanskje jeg skal prøve å bytte t noen andre hjul å se da, hvis det er flere som mener det kan væra det. Kunne liksom aldri tenke meg at det skal være dekka. Men verdt et forsøk!
Hansh Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Prøv alltid det enkleste først hvis du er usikker, og i dette tilfellet er det nok dekkene som er det enkleste!
BMWtotti Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Tårnlager på demperen kanskje. Hadde en ulyd på E36, og da viste det seg at det var dette som hadde tatt kvelden.
///Kristian Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Takker for alt av tips som ruller inn
Aquarius Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Har du kontrollert fjæren(e). Kan knekke helt øverst og er ofte svært vanskelig å se. Lager en karakteristisk metallisk klakke/skranglelyd. Løft bilen så hjulet henger fritt, og studer fjæren nøye .
Fliid Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Start med dekk. Piggfrie vinterdekk, om du har det, så duger det til en test.
///Kristian Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Takker for alle svar. Se hva jeg kan få sjekka i nærmeste framtid. Fått noen ideer hvertfall:) Noe å gå etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå