EirikL Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 hmmm? denne tråden syns jeg var litt bra. audi tråd fra selveste sjefen. og ingen kjefter om at tråden bør stenges og at dette er bmw forum jaja. er tydelig mye pingler og rævslikkere som ikke tørr og motsi "sjefen" der ute skal vedde på om jeg eller noen andre hadde startet denne tråden hadde de fleste kjeftet med en gang om at det kun er bmw her. og at den audien kunne man dra til helvete med. Skal innrømme at jeg stusser litt på det samme selv. Tror faktisk tråder som omhandler det tekniske på andre biler, utelukkende får skamkjeft eller stenges. Men kanskje dette er begynnelsen på en litt mer åpen og tolerant linje på bimmers? Man kan jo håpe
Hansh Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Er det ikke nå noen skal komme og så at dette hører hjemme i tulletråden?
Gunnar Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Det er ikke verre enn å lese informasjonen for hver kategori. Teknisk er kun BMW, og slik har det vært i mange år. Annet bil- og motorprat er alt annet. Forøvrig så er Audi aktuelt fordi BMW ikke har noen gode alternativer med firehjulstrekk i gjeldende prisklasse. Det kan de takke seg selv for. Hadde de levert E39 og tidlige E91 med x så hadde det hjulpet veldig.
mhane Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 JA JA JA JA Hva er det jeg har skrevet om og om igjen her på forumet...?? BMW skulle ha produsert E39 som firhjulstrekker! Nå står man med et gap mellom for gammel og for dyr... Det er da for f... ikke frivillig man vurderer Audi Quattro... Hadde bare VAG klart å produsere en 2,5 liters diesel som holdt mål så hadde jo saken vært grei, eller om IF ikke hadde svartelistet 2,5tdi audier fra superforsikringen sin så hadde jo det også hjulpet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå