Bele-Bmw Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder og info om bilen min. Bilen er en Diamant svart 520i 24v som jeg kjøpte på april i 2008. - Hvit skinn interiør (til salgs,ta kontakt for mer info.) - Krom lister rundt om. - Hvite hovedlykter og hvite blinkers foran og på sidene. Opprinnelige planer for bilen: -Lakkere nederste delen på bilen som var matt svart i bilens farge. -lakkere rieger leppe og bakrutesenker . men så ble det jo så ting ballet på seg,og alt for mange ting ble innkjøpt. - M5 sideskjørter. - M5 bakfanger. - Supersport bakpotte. - Shadowline lister rundt om. - Sorte DE lykter foran,sorte blinklys foran og sidene. - Kom tilfeldigvis over et interiør i sort skinn med M5 fører og passasjer stol til en billig penge. som ble kjøpt på impuls av GeRo her på forumet Men så fant jeg ut at å lakkere kun fangerne og bakrute senker ikke ble til det slutt resultatet jeg ville ha,så hel lakkering ble bestilt. Jeg valgte samme farge, men en nyanse mørkere en det som er brukt fra bmw. Valgte og å få fjernet de listene som er midt på dørene. Lakkering var bestilt til tidlig på mai,men ble utsatt til tidlig juni pga. syk lakkerer. (irriterende.) men en uke før lakkering klarte jeg endelig og finne noe som liggnet på ac-schnitzer front,kjøpte fangern av glenn-morten her på forumet. her er noen før bilder bilde av da jeg bytta dashbord. slutt resultat: Kom gjerne med tips og komentarer om ting jeg kan ta med i tråden,eller ikke ta med.
525i1991 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 utseendemessig utvendig er det en av de pensete e34 jeg har sett...rett og slett:D
Bele-Bmw Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 utseendemessig utvendig er det en av de pensete e34 jeg har sett...rett og slett:D Takk takk:D Kommer interør bilder så snart jeg får lånt kamera:D
EirikL Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Meget pen E34 Dønn ferdig utvendig, så nå venter vi bare spent på bilder fra innsiden.
Reintz Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 En av de peneste E34 jeg har sett! Tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med for hellakkering?
///MPower Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 den var fin. er så sykt bra med sorte de lykter på e34, og fronten er ikke så mange som har
Astri Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Snitzer front skreiv han. Nydelig bil! Litt misunnelig på fronten din ja.
Bele-Bmw Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 takker for alle fine tilbakemeldinger En av de peneste E34 jeg har sett! Tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med for hellakkering? takk ja:D ble 17000 for lakkeringa,prisen er da inkludert fjerning av listene på dørene:) Fet bil..hvilken front er dette? fronten er en Ac schnitzer replica,du får kjøpt den på Bsbildeler. Tror der nærmest umulig og oppdrive en orginal ac snitzher front til e34,men har hørt om at det er noen som selger de fra statene,de skal det og være litt bedre passform på. link til ac schnitzer fronten. http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... 8/9153/671
M30bXx Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 veldig fin denne ja, likte godt fronten, hvordan har du festet den, og hvordan var passformen?
Bele-Bmw Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 veldig fin denne ja, likte godt fronten, hvordan har du festet den, og hvordan var passformen? Takk:D passformen var ikke noe og skryte av,planen var å tilpasse den selv,men fant fort ut at d ikke lønnte seg at jeg begynte å file å skjære i fanger,så den ble tilpasset av lakkerer. han sa han brukte karosseri lim,så den faller ikke av med det første:D Men lurer på om det er noen som skal på frøya imorgen?
///FredriK.S Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Akkurat slik jeg håper å få en gang! Skikkelig fin, finnes ikke ord for hvor godt jeg liker E34 :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå