Glenn-Andre Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Utrolig pen og gjennomført E34 , likte spesielt fronten. Kunne tenkt meg en sånn selv, pga jeg har ødelagt min. Det ser ut som leppa går helt opp til lista på fangeren, gjør den det? (om du kunne svart på pm hadde jeg satt stor pris på det) Om den gjør det slipper jeg i hvertfall å kjøpe ny fanger pga min er slått skal av under lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Sykt pen E34 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Bilen skal da selges,info om bilen finner dere på første side,ved intresse ta kontakt for mere info og en hyggelig prat ps: Bilen er akkurat eu godkjent Tlf: 40550736. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå