Torek Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Fet kjerre Anders! ..og GROM lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 De bildene der er ikke feil Anders Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Neei, Kenneth kan virkelig sakene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Den Ventoen var fet ja! Helt riktig stuk på den. Nå skal det sies at jeg er litt tyskerstuk-fan også da Utrolig hva man kan få til med litt (mye) senk, bur og old-school felger. BMWen din er utrolig fet den også, sett den live et par ganger, eneste jeg ikke liker på den er bakfangeren...men men, det er nå bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Takk for det Ja, er jo ikke gjort så mye med den egentlig, men alt har blitt gjort "riktig". Er jo ikke feil noen av de du har hatt opp gjennom heller da, eller prosjektet du holder på med for tiden! Er litt enig idet, planen var jo M3 bakfanger, men siden den skal selges orker jeg ikke koste på den mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå