Ronny M Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hei. Kjapt spørsmål. Jeg trenger ny frontlykt til E36 91 mod. Det står ZKW der nå, kan jeg bruke Bosch? Spiller det noen rolle? Noen som har en venstre lykt å selge forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Jøss...ingen her som vet noe om dette altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Du kan bruke Bosch ja, de er også de beste lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Som LianLi sier er fester og el.kontakter like så det er bare å bytte, men de ser litt forskjellige ut så du bør bytte begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Som LianLi sier er fester og el.kontakter like så det er bare å bytte, men de ser litt forskjellige ut så du bør bytte begge. Ok, takk for infoen. Da bør jeg egentlig prøve å få tak i en ZKW lykt så det ikke blir noe forskjell. Den høyre lykta er helt fin, så det er unødvendig å bytte begge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Er ikke så sikker på om at de visuelle forskjellene er så store, men når man får dem opp mot hverandre ser man det jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Det går fint å bruke en av hvert merke, men de bør være av samme type. F.eks om du har Bosch linselykter(linse i hovedlyset) så bør du nesten ha to slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 zkw har også linse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kan se dumt ut hvis du har en med masse steinsprut og den andre uten også Da kan du kjøpe nytt glass til den andre evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Hvordan er det med årstallet egentlig, kan jeg bruke lykt fra alle E36 uansett årstall? Min er 91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 ja, men de er ikke like. Lykter levert på e36 etter 94 har innstøpte "kuler" i front-glasset langs toppen. Dårlig forklart men en betydelig forskjell utseendemessig iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 men de passer unasett glassene med nupper er lykter som har h7 som pære, de andre er h1... compact lykter passer dog ikke pga kontaktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå